  • 21. Data: 2007-04-24 13:22:10
    Temat: Re: Co jest takiego wyjątkowego w AmExach?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 24.04.2007 Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał/a:

    > Tak to piszesz, jakby zgubienie bagazu zdarzalo sie za kazdym razem.

    Gubi się kilka procent bagażu. Jeśli nie kilkanaście. To całkiem sporo. Im
    dalej lecisz, im większe lotniska po drodze i im więcej przesiadek, tym
    szanse na zgubienie rosną. ;-)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 22. Data: 2007-04-24 13:36:56
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnf2s154.g8n.samotnik@localhost.localdomain..
    .

> [...]
    > sporo. Im
    > dalej lecisz, im większe lotniska po drodze i im więcej

    O kurde, naprawdę. To ze mnie niezły farciarz. Albo niefarciarz,
    bo Amexa posiadam, a z ubezpieczenia skorzystac okazji brak. :]

    marekz

  • 23. Data: 2007-04-24 15:48:05
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 24-04-2007 o 05:16:22 Wwieslaw <u...@o...pl> napisał:

    > A jaki to wysoki poziom? Pare dni temu transakcja 1660pln - jak zwykle,
    > slizg i wydruk do podpisu.
    >
    > Wwieslaw

    Minimalny floor limit to 400 zł max jaki widziałem na umowie to 2000 zł
    Amex indywidualnie ustala progi w zależności, bodajże, od branży.

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://pl.opera.com/

  • 24. Data: 2007-04-24 16:23:32
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 24.04.2007 jooseff <j...@w...pl> napisał/a:

    > Minimalny floor limit to 400 zł max jaki widziałem na umowie to 2000 zł

    Świetne, muszę sobie tę kartę sprawić. Ja dotychczas nie doświadczyłem
    jeszcze nigdzie w Polsce floor limitu przy kwotach >10 zł, ani dla VC Multi
    ani dla MC Raifiego. A nie cierpię czekać aż się terminal połączy,
    zwłaszcza przy drobnych zakupach.

  • 25. Data: 2007-04-24 19:11:07
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 24 Kwi, 15:14, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Tak to piszesz, jakby zgubienie bagazu zdarzalo sie za kazdym razem.
    >
    > MJ

    Wcześniej pisałem, że przynajmniej raz w roku zdarza mi się korzystać
    z ubezpieczenia.
    Gdzie sugestia w moim poście, że przy każdej podróży gubiony jest
    bagaż?
    Czy to rozpoczęcie od słów "w przypadku opóźnienia" sugeruje Ci 100%
    wystąpienie tego zdarzenia, czy może inne słowo albo znak
    iterpunkcyjny?
    A może wniesiesz coś do wątku przydatnego oprócz zwykłego
    czepialstwa?

  • 26. Data: 2007-04-24 19:29:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message
    .

> [...]
    > Multi
    > ani dla MC Raifiego. A nie cierpię czekać aż się terminal połączy,

    W niektorych sklepach (np. Carrefour) udaje kartami Citi. Czesto robie
    zakupy w jednych hipermarkecie i placac karta Citi na 10 trasakcji 8 mam
    nieautoryzowanych, a placac w tym samym sklepie podobna kwote karta
    mBanku/Multibanku na 10 transakcji 10 autoryzacji.

    MK

  • 27. Data: 2007-04-24 20:47:18
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    MarekZ napisał(a):
> [...]
    >
    > O kurde, naprawdę. To ze mnie niezły farciarz. Albo niefarciarz,
    > bo Amexa posiadam, a z ubezpieczenia skorzystac okazji brak. :]

    Daj mu szansę. Przeleć się :)

    PG

  • 28. Data: 2007-04-25 01:04:44
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "k...@g...pl" <k...@g...pl> writes:

    > W przypadku opóźnienia lotu powyżej ustalonego pułapu czasowego
    > pasażerowi należy się zwrot za posiłki, napoje i inne artykuły/usługi
    > niezbędne na czas oczekiwania.

    Ale w praktyce, co to za pulap i jaki zwrot.
    Jak mi sie samolot opozni 45 minut (standardowy przypadek), to
    niestety nic w tym czasie nie zjem, co najwyzej wypije jakies plyny
    itp. (ktore powinienem wywiezc zamkniete poza granice UE).

> [...]
    > zdarzenie. W moim przypadku, najdłuższy czas na zwrot pieniędzy za
    > wydatki trwał 3 tygodnie (Warta i Amex Mille). Z reguły to około 10

    I ile Ci zwrocili, oraz ile razy tak bylo powiedzmy w ciagu ostatnich
    5 lat?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 29. Data: 2007-04-25 02:20:35
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Karol Nawrot napisał(a) w wiadomości: ...
    >Zgadzam sie. U nich jest po prostu tragedia, jesli o to chodzi. Dosyc
    >czesto bywam w Berlinie i dziwi mnie, ze w tak "swiatowym" miescie moga
    >byc takie problemy z akceptacja kart.
    >Z moich doswiadczen wynika, ze jesli juz, to statystycznie czesciej
    >akceptuja MC, niz Vise.

    O ile pamiętam chyba z rok temu ktoś podawał tu prowizje jakie
    płacili sprzedawcy w Niemczech. Za MC znacznie więcej niż za lokalne
    debetówki. Za Visy jeszcze więcej. AmEx nie pamiętam.

    Arek

  • 30. Data: 2007-04-25 04:34:20
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    Swego czasu pisano, iż Amex nie zdzierał tak na przewalutowaniach, niemniej
    nie pamiętam konkretnego porównania zakupu MC, Visa i Amex.