  • 1. Data: 2007-11-22 09:08:11
    Temat: CitiOne Direct vs CitiKonto
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Jestem zainteresowany otwarciem sobie rachunku CitiOne Direct. Po
    przejrzeniu stron banku nie umiem się jednak doczytać w czym owe
    konto jest gorsze od CitiKonta. Czy jakieś funkcjonalności są
    niedostępne? Albo inaczej - gdzie jest haczyk?

    --
    Wojciech Bancer

  • 2. Data: 2007-11-22 09:18:20
    Temat: Re: CitiOne Direct vs CitiKonto
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Lis, 10:08, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
> [...]
    > konto jest gorsze od CitiKonta. Czy jakieś funkcjonalności są
    > niedostępne? Albo inaczej - gdzie jest haczyk?

    Wg mnie jest to konto dla nowych klientow oraz dla osob do ktorych
    dotarlo, ze maja wysokie koszty dotychczasowego citikonta.
    Wspomnialem w pracy kilku osobom z kontem w Citi, o mozliwosci
    przejscia na tansze konto w tym samym banku z zachowaniem
    funkcjonalnosci...Pokiwali glowami, pocmokali...i dalej oplacaja
    dotychczasowe konto.

  • 3. Data: 2007-11-22 09:33:21
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

> [...]
    > przejscia na tansze konto w tym samym banku z zachowaniem
    > funkcjonalnosci...Pokiwali glowami, pocmokali...i dalej oplacaja

    Banki wiedzą doskonale o takim podejściu klientów i dlatego udaje im
    się ciągle doić ludzi. Gdyby migracja była większa, oferty banków
    zmieniałyby się.
    Moi znajomi też bywają oporni na wszelkie zmiany. Nawet kawa na ławie
    w postacji porównania ofert nic nie daje. Doszedłem do wniosku, że
    dzieje się tak, że ludzie w takiej sytuacji nie wiedzą jak taką zmianę
    rachunku mają przeprowadzić, o co pytać. Konto jest, jest to niech
    będzie.

  • 4. Data: 2007-11-22 09:45:36
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    krzysztofsf napisał(a):

    [...]

> [...]
    > Wspomnialem w pracy kilku osobom z kontem w Citi, o mozliwosci
    > przejscia na tansze konto w tym samym banku z zachowaniem

    Czyli funkcjonalność jest identyczna? Czy np. będą mnie odsyłać z oddziału,
    albo dokumenty zamiast do oddziału będę musiał wysyłać pocztą i odczekać
    swoje zanim się sprawa załatwi?

    --
    Wojciech Bancer

  • 5. Data: 2007-11-22 09:57:23
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Lis, 10:45, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
> [...]
    > albo dokumenty zamiast do oddziału będę musiał wysyłać pocztą i odczekać

    Na grupie sa osoby, ktore przeksztalcaly citikonto w citionedirect -
    mozesz zaczekac, az sie pojawia i wypowiedza,
    Wzglednie zadzwon na infolinie i sie zapytaj, jesli nie chcesz czekac.
    Wg mnie mozna dalej miec obsluge w oddziale a nie przez kurierow, ale
    nie mam zadnego konta w citi, tak wiec moge domniemywac na podstawie
    roznych informacji z netu.

  • 6. Data: 2007-11-22 16:03:59
    Od: "Jan-W" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Porównaj tabelę opłat i prowizji:
    Citione Direct: https://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue
    /codtoip.pdf
    Citikonto: https://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue
    /k_o_k_toip.pdf
    Rożnice są np w opłacie miesięcznej, przelew przez Citiphone, przelew w
    oddziale (szczególnie od drugiego w miesiącu ;-) )

  • 7. Data: 2007-11-22 17:31:01
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 22 Nov 2007 01:57:23 -0800 (PST), krzysztofsf wrote:

    > Na grupie sa osoby, ktore przeksztalcaly citikonto w citionedirect -
    > mozesz zaczekac, az sie pojawia i wypowiedza,

    Co więcej na szamym początku nie można było założyć od razu konta CitiOne
    Direct - należało założyć dowolne konto i zlecić przekształcenie go w
    CitiOne Direct.

    Z różnic, poza opłatami (co akurat można łatwo sprawdzić w TOiP), kojarzy
    mi się, że do CitiOne Direct nie ma papierowych wyciągów. Ponadto może być
    jeszcze różnica w oprocentowaniu rachunku.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 8. Data: 2007-11-22 17:54:08
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Bancer napisał(a):
    > Czyli funkcjonalność jest identyczna? Czy np. będą mnie odsyłać z oddziału,
    > albo dokumenty zamiast do oddziału będę musiał wysyłać pocztą i odczekać
    > swoje zanim się sprawa załatwi?

    Identyczna. Mozna wszystko normalnie zalatwiac w oddziale. Ja ostatnio
    wplacalem gotowke i nikt nie robil problemow.

    CitiDirect ma jednak wiecej zalet np. jedna darmowa wyplata z DOWOLNEGO
    bankomatu w kraju. Jako, ze ja gotowke wyplacam przewaznie raz na
    miesiac (do placenia uzywam KK, wiec gotowki potrzebuje przewaznie
    awaryjnie do placenia w malych sklepach albo na jakims klubie) to dla
    mnie takie rozwiazanie jest idealne.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2007-11-22 20:58:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    c.googlegroups.com...

> [...]
    > przejscia na tansze konto w tym samym banku z zachowaniem
    > funkcjonalnosci...Pokiwali glowami, pocmokali...i dalej oplacaja

    Moze przelewaja wynagrodzenie na konto, a wtedy jest ono bezplatne. O ile
    sie nie myle wystarczy przelew 1500 pln, aby oplata za Citikonto nie byla
    pobierana.

    MK

  • 10. Data: 2007-11-22 21:10:19
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Lis, 21:58, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Moze przelewaja wynagrodzenie na konto, a wtedy jest ono bezplatne. O ile
    > sie nie myle wystarczy przelew 1500 pln, aby oplata za Citikonto nie byla
    > pobierana.

    Ale pozostaje platne citiphone jako dostep do uslugi, karta debetowa
    itp.
    Poza tym te 1500 to chyba teraz jest taka promocja dla nowych kont (mi
    tez proponowano telefonicznie, bo mam KK bez konta)