  • 1. Data: 2007-11-22 02:15:16
    Temat: Lukas Bank przez Internet
    Od: summ <s...@g...com>

    Kliknąłem na wersję demonstracyjną:
    http://www.lukasbank.pl/oferta_ebank_demo.asp

    W menu Płatności mamy:
    Lista płatności
    Nowy przelew
    Nowe zlecenie stałe
    Polecenie zapłaty
    Odbiorcy

    Mam pytania, do tych, którzy używają wersji prawdziwej:

    1. Gdzie są ukryte istniejące zlecenia stałe (cykliczne) i wzorcowe
    (zdefiniowane) - czyżby w liście płatności?
    2. Jest "Nowe zlecenie stałe" a gdzie "Nowe zlecenie wzorcowe" ?
    3. Jak wybiorę "Nowe zlecenie stałe" i kliknę klawisz "Częstotliwość"
    to i tak zgłasza się "Harmonogram".
    Ciekawi mnie jak to wygląda w wersji prawdziwej - czy do
    "częstotliwości" jest dołączona data początkowa i końcowa jak w
    mBanku i MultiBanku? Data początkowa jest dla mnie istotna bo dzięki
    niej mogę wstrzymać realizację zlecenia przy nadpłacie itp. W mojej
    wspólnocie mieszkaniowej typowa nadpłata za ogrzewanie to ponad dwa
    czynsze bo rozliczenie następuje w lipcu. Komuna przeminęła i "już
    jest normalnie" ;-)

    Summ

  • 2. Data: 2007-11-22 11:02:42
    Temat: Re: Lukas Bank przez Internet
    Od: Olisadebe <O...@a...com>

    summ napisał:
    > Mam pytania, do tych, którzy używają wersji prawdziwej:
    >
    > 1. Gdzie są ukryte istniejące zlecenia stałe (cykliczne) i wzorcowe
    > (zdefiniowane) - czyżby w liście płatności?

    Nie ma pojęcia wzorcowe -> są odbiorcy - tam są dane do kogo chcesz
    wysłac - adres , nr konta ( a nawet tytułem). Jak wypełniasz nowy
    przelew, zlecenie stałe to jest pole wybierz odbiorce z listy

    > 2. Jest "Nowe zlecenie stałe" a gdzie "Nowe zlecenie wzorcowe" ?

    jw

    > 3. Jak wybiorę "Nowe zlecenie stałe" i kliknę klawisz "Częstotliwość"
    > to i tak zgłasza się "Harmonogram".

    w prawdziwym Lukasie możesz wybrać częstotliwość, a potem
    co ile dni( tygodni, miesięcy) i sporo innych opcji.

    > Ciekawi mnie jak to wygląda w wersji prawdziwej - czy do
    > "częstotliwości" jest dołączona data początkowa i końcowa jak w
    > mBanku i MultiBanku?

    tak

    >Data początkowa jest dla mnie istotna bo dzięki
    > niej mogę wstrzymać realizację zlecenia przy nadpłacie itp.

    mozesz, edytować zlecenie i zmienić datę początkową na przyszłą i w ten
    sposób ominiesz kilka płatności

    --
    Oli

  • 3. Data: 2007-11-22 13:51:51
    Od: summ <s...@g...com>

    On 22 Lis, 12:02, Olisadebe <O...@a...com> wrote:

    > Nie ma pojęcia wzorcowe -> są odbiorcy - tam są dane do kogo chcesz
    > wysłac - adres , nr konta ( a nawet tytułem). Jak wypełniasz nowy
    > przelew, zlecenie stałe to jest pole wybierz odbiorce z listy

    LOL, a więc inna filozofia - podoba mi się.

    > w prawdziwym Lukasie możesz wybrać częstotliwość, a potem
    > co ile dni( tygodni, miesięcy) i sporo innych opcji.

    Hehe, aż dostaję wypieków na twarzy :-)

    > mozesz, edytować zlecenie i zmienić datę początkową na przyszłą i w ten
    > sposób ominiesz kilka płatności

    Hehe, a ja kilka lat męcze się bo muszę kasować zlecenie stałe, żeby
    je wstrzymać,
    a potem wprowadzać wszystkie dane odbiorcy, nr konta itd. od początku.

    Dobrze, że w końcu odkryłem tego Lukasa. Zbadałem też, że przyjazne
    oprogramowanie
    jest też w mBanku i MultiBanku, ale u Lukasa mam za 3zł/mc token i
    darmowe przelewy, także stałe.

    W mBanku pobawię się kontem eMakler choć gracz ze mnie żaden.

    Dzięki serdeczne, właśnie jadę do Lukasa :-)

    Pozdrawiam,
    Summ