    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Citi - w sumie to jestem lekko zaskoczony
    Date: Thu, 3 Nov 2005 15:23:38 +0000 (UTC)

    Zachęcony bezpłatnymi wypłatami z bankomatów citi za granicą wysłałem
    via Internet wniosek o otwarcie zwykłego, podłego Citikonta. Nazajutrz
    oddzwonił do mnie gość z potwierdzeniem - no, to normalne. Ale teraz to
    się zdziwiłem - maila napisała panienka, uzgodniłem sobie termin
    podpisania umowy i tak dalej. Oczywiście nie jestem na tyle naiwny, żeby
    zapałać miłością do banku z tak błahej przyczyny, ale... Po
    doświadczeniach z innymi bankami starającymi się maksymalnie odseparować
    klienta od człowieka, np. Multi ("my tu na multilini nie wiemy, ale
    telefonu do oddziału nie podamy, bo nie wolno"), pionierami nowych
    rozwiązań, np. ING ("internet? A, to jest to od tego banku onlajn?"),
    bezosobowymi bankami internetowymi z infoliniami klepiącymi ustalone
    formułki itd itp, muszę przyznać, że fakt, iż ktoś w sprawie głupiego,
    plebejskiego, absolutnie nieprestiżowego RORu za 4,99 misięcznie napisał
    maila i mogę sobie do konkretnej osoby zadzwonić w tej sprawie, zaskoczył
    mnie na plus.

    Czy mogę, uwzględniając opisane wyżej traumatyczne doświadczenia z
    innymi bankami :), spodziewać po citi jeszcze czegoś, co mnie in plus
    zaskoczy, czy też to może tylko przypadek?
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem