  • 11. Data: 2007-05-31 06:28:33
    Temat: Re: Citi - tak powinno byc w kazdym banku ?
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

    Uzytkownik ra9om1ak napisal(a):
    > Mialem Inteligo jako drugie konto - nie pasuje mi to 100 zl saldo.
    > Wiem, wybrzydzam - ale moze dlatego, ze nie lubie byc do czegos
    > zmuszanym, w czym nie widze sensu, tylko czyste "wyrwanie" kasy. Poza
    > tym wtedy nie bylo PKO Inteligo, a sporo kupowalem w necie, wiec
    > potrzebne mi bylo internetowe konto. Po "dopieciu" PKO Inteligo do
    > swojego konta w PKO BP, Inteligo uwazam za zbedne - sa dosyc podobne.
    > ...zastanawiam sie tylko, czy dokonalem wlasciwego wyboru ;DD

    Tez sie nad tym zastanawiam, czy dobrze wybrales ;)
    Skoro Ci nie pasuje trzymac 100zl salda, to nie mysl o tym, a koszt
    Inteligo wyniesie niecale 2zl.
    Co to jest w porownaniu z 5.60+2zl w PKO? Doprawdy, nie wiem, po co tyle
    placic.
    Korzystasz z tych samych bankomatow.
    Niestety, przelewy z Inteligo to 0.99zl, ale do przelewow mozna miec konto
    w innym banku.
    --
    pozdr.
    ls

  • 12. Data: 2007-05-31 08:39:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK napisał(a):
    > Mysle, ze pokazuje sie tylko numer Citiphone. Citiphone rzadko prowadzi
    > dzialania sprzedazowe zwiazane z dzwonieniem do klienta, raczej
    > sprzedaja produkty przy okazji dokonywania przez klienta innych operacji.

    Jak dostalem u nich KK to ciagle do mnie dzwonili chcac dac mi jakies
    karty dodatkowe (ciekawe jak limit 3k, ktory dostalem na dowod mialem
    podzielic na kilka kart :) ). Poza tym dzwonia przy wiekszych zakupach
    pytac sie czy to oby na pewno ja placilem dana karta (mialem tak juz
    kilka razy).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2007-05-31 09:41:13
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos wrote:

> [...]
    > podzielic na kilka kart :) ). Poza tym dzwonia przy wiekszych zakupach
    > pytac sie czy to oby na pewno ja placilem dana karta (mialem tak juz

    Nie musisz wcale dzielić. Ja wziąłem drugą kartę, która też ma taki sam
    limit jak karta główna. A dzielenie limitu też ma swoje dobrze strony np
    chcesz dziecku kartę wyrobić w formie kieszonkowego. Ustalasz na niej
    limit 100zł czy tam ile potrzeba i już.

  • 14. Data: 2007-05-31 12:51:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
> [...]
    > limit jak karta główna. A dzielenie limitu też ma swoje dobrze strony np
    > chcesz dziecku kartę wyrobić w formie kieszonkowego. Ustalasz na niej

    Jak bede mial dziecko to o tym pomysle :) Ale nim to dziecko doczeka
    wieku, ze bedzie moglo poslugiwac sie karta to jednak troche czasu
    uplynie, tak wiec teraz jest to dla mnie calkowicie zbedne.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 15. Data: 2007-05-31 13:01:35
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 31 May 2007 14:51:40 +0200, Mithos napisał(a):

    > Jak bede mial dziecko to o tym pomysle :) Ale nim to dziecko doczeka
    > wieku, ze bedzie moglo poslugiwac sie karta to jednak troche czasu
    > uplynie, tak wiec teraz jest to dla mnie calkowicie zbedne.

    No to teraz możesz zwabić na nią jakąś niewiastę, a dzieci to
    potem jak to wszystko tak okrzepnie ;)

  • 16. Data: 2007-05-31 17:00:06
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 29 Maj, 20:06, Mithos <f...@a...pl> wrote:
> [...]
    > podnoszenie limitu na KK zajelo im ponad miesiac, pomimo przedstawienia
    > tony papierow, kredytu odnawialnego mi nie dali bo nie) jestem dosyc
    > pozytywnie zaskoczony tym co oferuje Citi. Chociaz musze przyznac, ze
    > Multi tez ostatnio spisuje sie niezle (dwie zlozone reklamacje
    > rozpatrzyli w kilka dni, jedna chyba nawet w 2 dni), tym niemniej mam
    > odczucie ze nie dba o mnie tak jak i Citi, pomimo iz konto posiadam tam
    > kilka lat, a comiesieczne wplywy na nie sa spore (chociaz jak mi
    > wyjasnila jedna pani, oni nie uznaja tego co sam wplacam we wplatomacie).

    Korzystania z rewelacyjnych ofert Citi (9,9%) nie radzę korzystać, bo
    oprocentowanie liczone jest od całości zadłużenia przez cały okres
    spłaty, a nie od pozostałego kredytu do spłaty. Przy tej opcji,
    rzeczywista stopa oprocentowania wynosi prawie 18%.

  • 17. Data: 2007-05-31 17:00:43
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    k...@g...pl napisał(a):
> [...]
    > spłaty, a nie od pozostałego kredytu do spłaty. Przy tej opcji,
    > rzeczywista stopa oprocentowania wynosi prawie 18%.

    A to gdzies jest inaczej ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 18. Data: 2007-06-01 06:45:15
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski wrote:
    > No to teraz możesz zwabić na nią jakąś niewiastę, a dzieci to
    > potem jak to wszystko tak okrzepnie ;)

    Niewiasta ma swoja KK, a ja nie chce calkowicie zbankrutowac w mlodym wieku :)

    --
    Mithos

  • 19. Data: 2007-06-02 23:07:07
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Jakis czas temu zalozylem sobie w Citi konto direct. Wplacam tam 1001 zl
    > miesiecznie, zeby za to konto placic niewiele.

    Jak w tym koncie jest z CitiAlerts? Tj, Czy sa opcjonalne? Mozna calkiem nie brac?
    Bo w TOiP nie ma przy nich ze opcja (jak przy ubezpieczeniach) i nie wiem, czy ma
    sie jedynie mozliwosc wyboru, ktory pakiet, czy calkiem mozna sobie odpuscic?
    Cityphone rozumiem, ze jest za darmo i mozna (zakladajac mozliwosc rezygnacji z
    cityalerts) ustawic sobie komplet kosztow 1,99 przy wplacie tego 1001 zl ?

  • 20. Data: 2007-06-03 08:28:50
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 2 Jun 2007 23:07:07 +0000 (UTC), Krzysztofsf wrote:

    > Jak w tym koncie jest z CitiAlerts? Tj, Czy sa opcjonalne? Mozna calkiem nie brac?

    Opcjonalne.

    > Cityphone rozumiem, ze jest za darmo i mozna (zakladajac mozliwosc rezygnacji z
    > cityalerts) ustawic sobie komplet kosztow 1,99 przy wplacie tego 1001 zl ?

    Dokładnie tak jest w moim przypadku.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki