  • 1. Data: 2011-08-07 22:21:44
    Temat: Citi - i ich debilne 3dsecure...
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    No i wiedziałem, że to ich "usprawnienie" mnie dopadnie w najmnniej
    odpowiednim momencie. Chcę sobie płacić, wpisuję dane, przełącza mnie na
    "secured by visa"... i dupa blada, nie wysłało SMSa. Prośba o ponowne
    przesłanie SMS - to samo.
    Kontakt z infolinią citi - i g* można załatwić, bo panowie technicy już
    nie pracują. ich prawo, tylko mogli tego 3d-syfu nie włączać...

    Kolejny powód by podziękować citi za KK. Ich karta nie nadaje się już do
    płatności fizycznych (zero zabezpieczenia przed kradzieżą gotówki do
    wysokości limitu kredytowego) a teraz jak widać nawet online nie można jej
    użyć...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944