  • 1. Data: 2011-08-06 20:56:36
    Temat: [info] MC prepaid z Auchan
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Będzie krótko i na temat. Potrzebowałem karty MC prepaid aby nie płacić
    dodatkowego haraczu Ryanowi. Ostatnio używałem karty z BZWBK ale miała on
    jedną poważna wadę. Max limit jednorazowej transakcji to 500 pln. Czasami
    zdarz mi się kupować bilety dla kilku osób i karta mnie po prostu
    ograniczała. Postanowiłem przetestować kartę jak w temacie.

    Po kartę trzeba się udać z dowodem do sklepu Auchan. Całość trwa z 15
    minut. W umowie wyłączamy ubezpieczenia o co musimy od razu Panią
    poprosić. I niejako aktywację musimy wpłacić na konto karty 30 pln, które
    oczywiście mamy do wykorzystania. To wszystko i karta po wyłączeniu
    płatnych ubezpieczeń jest całkowicie darmowa. Ważność jest bardzo długa ,
    bo moja ma termin do 02/2016. Wpłatę na kartę możemy dokonać w Auchan i
    jest księgowana online. Jeżeli wpłacamy przelewem to czas oczekiwania
    jest 2-3 dni. Konto na jakie mam wpłacać jest w Pekao.
    Płaciłem ostatnio w Ryan i oto przeliczniki:

    04/08/2011 02/08/2011 GB

    Płatność RYANAIR dla 27,99 GBP Kurs wymiany 4,64987

    05/08/2011 02/08/2011 IE
    Płatność RYANAIR dla 47,99 EUR Kurs wymiany 4,03605

    Przeliczniki całkiem przyjemne trzeba przyznać. Według umowy karta jest
    przeliczana po kursie MC przez USD.

    Acha karta ma jeszcze jakiś program "skarbonka" ale nie wiem co to, bo w
    oszołomie jestem raz na ruski rok. Więcej grzechów nie pamiętam ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2011-08-06 23:13:33
    Temat: Re: [info] MC prepaid z Auchan
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > Po kartę trzeba się udać z dowodem do sklepu Auchan. Całość trwa z 15

    Po co dowod (rozumiem, ze chodzi o DO) do karty prepaid?
    Przeciez to osoba posiadajaca ta kafrte musi sobie ja zasilic z wlasych
    srodkow a nie jest kredytowana przez nikogo.
    Wiec po co DO?