  • 1. Data: 2011-08-06 11:50:27
    Temat: Czy można otworzyć Extrakonto Plus w KB bez karty?
    Od: Szymon <...@w...pl>

    Jak w temacie. Jeśli nie to czy zastrzeżenie karty po jej otrzymaniu
    uwolni mnie od opłaty lub wykonywania nią transakcji dla zwolnienia z
    opłaty?

  • 2. Data: 2011-08-07 00:03:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Szymon" j1j9n7$t4q$...@n...task.gda.pl

    > Jak w temacie.

    ZTCW -- nie można.

    > Jeśli nie to czy zastrzeżenie karty po jej otrzymaniu uwolni mnie od opłaty lub
    wykonywania nią transakcji dla zwolnienia z
    > opłaty?

    Mnie zaproponowano, abym wymienił kartę na nową -- skoro jest nieczytelna.
    Być może to jest dobra droga... ;)

    -=-

    Jak założysz z mego polecenia ekstrakonto i co najmniej dwa
    razy przelejesz wynagrodzenie -- ja otrzymam pół stówki. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2011-08-08 07:51:19
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Szymon" <...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie. Jeśli nie to czy zastrzeżenie karty po jej otrzymaniu
    > uwolni mnie od opłaty lub wykonywania nią transakcji dla zwolnienia z
    > opłaty?

    Mi w KB mówili, że nie można.
    Ale na wydruku symulacji kredytu hipotecznego są osobne flagi dla konta i
    karty.
    W związku z tym zapytałem jeszcze raz i odpowiedź taka sama, a falga jest
    jak ktoś bierze jakieś bardziej standardowe konto dla którego karta nie jest
    integralną częścią.
    P.G.

  • 4. Data: 2011-08-08 11:34:23
    Od: Szymon <...@w...pl>