  • 1. Data: 2011-08-07 07:07:26
    Temat: Karta prepaid BZWBK, logowanie.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Mam tą karte BZWBK. Chce się dzisiaj do niej zalogować i g.... Nie chciała
    przyjąć hasła, którego byłem pewny. Pewny też jestem loginu. Dałem opcje
    "przypomnij hasło". Przyszło nowe na maila i...........
    I dalej g.........
    Czy ktos ma taka kartę i moze sprawdzić jak u niego z logowaniem?

    wiatrak

  • 2. Data: 2011-08-07 08:42:34
    Temat: Re: Karta prepaid BZWBK, logowanie.
    Od: "Zdzislaw J" <k...@p...com>

    witam,
    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    >Przyszło nowe na maila i...........
    > I dalej g.........
    > Czy ktos ma taka kartę i moze sprawdzić jak u niego z logowaniem?
    >
    > wiatrak

    potwierdzam, system nie przyjmuje poprawnych danych logowania - padlo na
    calego.
    Po wygenerowaniu nowego hasla dalej nic z tego.

    pozdrawiam

    Z.

  • 3. Data: 2011-08-07 09:44:33
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 7 Aug 2011 10:42:34 +0200, Zdzislaw J napisał(a):

    > potwierdzam, system nie przyjmuje poprawnych danych logowania - padlo na
    > calego.
    > Po wygenerowaniu nowego hasla dalej nic z tego.

    "Szanowni Państwo! Uprzejmie informujemy, że z uwagi na prace konserwacyjne
    od godz. 08:00 do godz. 16:00 trwa przerwa w dostępie do usług BZWBK24.
    Przepraszamy za utrudnienia."

    AK

  • 4. Data: 2011-08-07 10:22:06
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > "Szanowni Państwo! Uprzejmie informujemy, że z uwagi na prace konserwacyjne
    > od godz. 08:00 do godz. 16:00 trwa przerwa w dostępie do usług BZWBK24.
    > Przepraszamy za utrudnienia."

    No tutaj nic nie napisali.
    https://www.centrum24.pl/kartainternetowa/index?inde
    x=1491

    To się nazywa "d..ą do klienta"

    wiatrak

  • 5. Data: 2011-08-07 13:04:51
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 7 Aug 2011 12:22:06 +0200, wiatrak napisał(a):

    > No tutaj nic nie napisali.
    > https://www.centrum24.pl/kartainternetowa/index?inde
    x=1491

    Fakt, na szczęście nie mam tej karty... znaczy, chyba mam, ale wyzerowana i
    nieużywana, więc sprawdzałem na stronie logowania się do konta :)

    AK

  • 6. Data: 2011-08-07 21:51:52
    Od: "Piotr W." <p...@p...com>

    > "Szanowni Państwo! Uprzejmie informujemy, że z uwagi na prace konserwacyjne
    > od godz. 08:00 do godz. 16:00 trwa przerwa w dostępie do usług BZWBK24.
    > Przepraszamy za utrudnienia."

    Godzina 23:46 i kiszka z logowania. A hasło kilka dni temu zmieniłem na żądanie
    serwisu i działało.
    Jest więc świeżo w pamięci....
    Jutro naprawią....w niedzielę tylko pewnie ochrona na posterunku.

    pozdrowienia Piotr W.

  • 7. Data: 2011-08-08 06:31:10
    Od: "Piotr W." <p...@p...com>

    Poniedziałek 8:30 - działa ok...:)

    pozdrowienia Piotr W.

  • 8. Data: 2011-08-17 22:50:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" 1cdrc6g96nbsx$.2bl7fifx5y4z$....@4...net

    x=1491

    > Fakt, na szczęście nie mam tej karty... znaczy, chyba mam, ale wyzerowana
    > i nieużywana, więc sprawdzałem na stronie logowania się do konta :)

    Ja mam, mam tam mniej niż 15 złotych (pozostało tyle
    z wisienkowego) i nie mogę zapłacić nimi. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'