    From: m...@p...fm (Mi)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Citi - OSTRZEZENIE
    Date: Thu, 9 May 2002 07:38:39 +0000 (UTC)

    Ku przestrodze.
    Panowie z Citi, którzy zaproponowali nam karty gold dla kadry kierowniczej firmy w
    promocji,
    zebrali nasze dane.Ka?dego zapewne namówili na otwarcie "przy okazji" konta CitiOne,
    zadzwonili jeszcze do mnie. Pod pretekstem weryfikacji i wyci?gn?li, w jakim banku
    mam
    konto i Vise lub mastercard
    Po czym …. Si? nie odezwali si?. Pomimo moich dwóch rozmów, oczywi?cie inicjowanych
    przeze mnie
    z naszym "opiekunem" , który za ka?dym razem przeprasza? obieca? zrekompensowanie ,
    za?atwienie itd. -
    Nie odezwa? si?. Aha te rozmowy uda?o mi si? przeprowadzi? dopiero po zadzwonieniu z
    komórki ?ony, gdy? Komórki firmowej nie odbiera? nasz "opiekun"
    UWA?AM, ?e jest to skandal. Ma?o tego w taki podobny sposób potraktowali nie tylko
    mnie,
    jednemu z kolegow kto? pó?niej, powiedza?, ?e to pomy?ka i takiej promocji nie by?o.

    Mo?liwo?ci s? dwie:
    1. Maj? burdel nie z tej ziemi u siebie (wszyscy do zwolnienia)
    2. By?a to celowa akcja s?u??ca pozyskaniu informacji nt. naszych kont, kart i
    rachunków w innych bankach oraz za?o?enia nam kont w City.

    Znamienne jest, ?e wys?a?em do City pismo o zamkni?ciu mojego konta, jako przyczynie
    poda?em, i? zosta?em oszukany przez pracowników City - i nikt do dzisiaj si? spraw?
    nie
    zainteresowa?.

    pozdr
    mi