  • 1. Data: 2012-11-21 12:56:07
    Temat: Citi Fotokasa - pytanie
    Od: ls <l...@w...pl>

    Oplacilem rachunki fotokasa, jako zrodlo dalem KK.
    Jak sie teraz loguje do citka i patrze na historie KK, to przy rachunkach oplaconych
    fotokasa brak ikonki PDF, dzieki ktorej mozna pobrac potwierdzenie.
    Jak zdobyc potwierdzenie wykonanej operacji?

    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2012-11-21 14:11:01
    Temat: Re: Citi Fotokasa - pytanie
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu środa, 21 listopada 2012 12:56:08 UTC+1 użytkownik ls napisał:
> [...]
    oplaconych fotokasa brak ikonki PDF, dzieki ktorej mozna pobrac potwierdzenie.

    > Jak zdobyc potwierdzenie wykonanej operacji?

    Spróbuj Kontakt z bankiem\Zamów dokumenty bankowe\Potwierdzenie przelewu

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2012-11-22 12:22:53
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 21 listopada 2012 14:11:02 UTC+1 użytkownik luc napisał:

    oplaconych fotokasa brak ikonki PDF, dzieki ktorej mozna pobrac potwierdzenie.

    > Spróbuj Kontakt z bankiem\Zamów dokumenty bankowe\Potwierdzenie przelewu

    Nie orientujesz sie przypadkiem, czy to opcja platna?
    Spojrzalem w TOiP i widze papierowe potwierdzenia przelewu 7zl - czy to jest to, o
    czym mowisz? Czy tez po takim zamowieniu podesla mi np. pdfa?
    Nie chce sprawdzajac ryzykowac tych 7zl

    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2012-11-22 12:43:13
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu czwartek, 22 listopada 2012 12:22:53 UTC+1 użytkownik ls napisał:

> [...]
    >
    > Spojrzalem w TOiP i widze papierowe potwierdzenia przelewu 7zl - czy to jest to, o
    czym mowisz? Czy tez po takim zamowieniu podesla mi np. pdfa?

    Papierowe potwierdzenia przelewów z KK są darmowe. Taka informacja pojawia się, jak
    chcesz wykonać przelew za rachunki i zaznaczysz, że chcesz potwierdzenie. Od lat tak
    robię i nigdy za to nie zapłaciłem.

    Kiedyś z tego, co powyżej zamówiłem, bo przez jakiś czas w formularzu przelewu za
    rachunki nie było widocznego pola zamówienia potwierdzenia i nie skasowali mnie za
    tak zamówione potwierdzenie.

    pzdrwm
    luc