eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Citi] Czy wartosc funduszy wliczaja do sr. miesiecznego salda › [Citi] Czy wartosc funduszy wliczaja do sr. miesiecznego salda
  • Data: 2003-08-23 09:55:17
    Temat: [Citi] Czy wartosc funduszy wliczaja do sr. miesiecznego salda
    Od: "Marcin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Chce zalozyc konro w Citi i mam pytanie:
    Czy wartosc funduszy wliczaja do sredniego miesiecznego salda,
    tak by nie placic za prowadzenie konta? (nabyte w SFI mBanku jezeli
    ma to zanczenie)

    Interesuje mnie Citi Konto, ewentualnie Citi One.

    Przy okazji czy wniosek o otwarcie konta w Citi nie ma troche
    za duzo i za szczegolowych pytan? Czy mozna nie udzielac
    odpowiedzi na pytania? Bo wedlug mnie np. nic Citi do tego
    gdzie mam jeszcze konta.

    Pozdrawiam

    Marcin