  • 11. Data: 2011-11-17 20:52:59
    Temat: Re: Cashback - czysta fikcja?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > OK - czyli rozumiem ze % leci od dnia wyplaty z KK
    > co najwyzej moze nie byc zwyczajowej 3% prowizji ?
    > choc o to by juz pewnie trzeba dopytac w banku ;)

    usługa cashback polegająca na wypłacie gotówki przy okazji transakcji
    bezgotówkowej dotyczy TYLKO kart debetowych, dla kk nie ma tej usługi

    w przypadku KK (i nie tylko) cashback polega na tym, że np. dostajesz
    zwrot części zapłaconej kwoty

    mylące jest to, że dla dwóch rodzai transakcji, które nie mają ze sobą
    nic wspólnego nazwa jest taka sama

    --
    pozdrawiam
    RobertS