  • 1. Data: 2011-11-15 14:06:18
    Temat: Rating dla "naszych" bankow
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    i co to dla nas oznacza ....w praktyce ?

    http://gielda.onet.pl/belka-decyzja-moodys-zdumiewaj
    aca-i-zaskakujaca,18726,4906935,1,news-detal

  • 2. Data: 2011-11-15 14:28:31
    Temat: Re: Rating dla "naszych" bankow
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 15 Nov 2011 15:06:18 +0100, "Waldek" <n...@n...net> wrote:

    >i co to dla nas oznacza ....w praktyce ?
    >
    >http://gielda.onet.pl/belka-decyzja-moodys-zdumiewa
    jaca-i-zaskakujaca,18726,4906935,1,news-detal

    Dla mnie nic nowego nie wnosi.
    Ja mam nieśmiałe podejrzenie, że te agencje zaczynają się bać trwania
    przy wysokich ratingach, bo jak się zacznie walić, to będzie "wtopa",
    jak z Lehman Brothers - mieli bodaj AA-cośtam na dwa tygodnie przed
    plajtą.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2011-11-16 09:08:22
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote on 2011-11-15_15:28

    aca-i-zaskakujaca,18726,4906935,1,news-detal

    > Dla mnie nic nowego nie wnosi.

    A czy wiesz chociaż, że ta zmiana nie dotyczy "literek"?

    witrak()

  • 4. Data: 2011-11-16 09:26:58
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 16 Nov 2011 10:08:22 +0100, "witrak()" <w...@h...com>
    wrote:

    >Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote on 2011-11-15_15:28

    aca-i-zaskakujaca,18726,4906935,1,news-detal

    >A czy wiesz chociaż, że ta zmiana nie dotyczy "literek"?

    Fakt, trochę przykład chybiony podałem.

    "Ostatnie decyzje Rady Europejskiej zobowiązują banki europejskie do
    znacznego podniesienia współczynników kapitałowych"

    A w wolnym tłumaczeniu: "o, k*, chyba przeholowaliśmy z tym systemem
    rezerwy częściowej, bo już same banki (aka "rynki finansowe")
    przestają sobie ufać, że są wypłacalne" :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski