  • 1. Data: 2004-05-18 15:49:15
    Temat: CETELEM - Wiarygodność ??
    Od: "arte-e-ek" <W...@i...pl>

    Witam
    Kiedys ktos na grupie pisal podobne pytanie . Generalnie chodzi o kilka
    spraw .:
    Z jakim Polskim bankiem jest ta firma zwiazana ?W jednym miejscu wyczytalem
    ze z BIG BANK , Natomiast na stronie Cetelem jest napisane , ze z karta AURA
    wydana przez Cetelem gotowke mozna wyplacac w banku Millenium ???
    Czy firma ta dziala na podobnej zasadzie jak PROVIDENT?
    Bo jesli sami komus nie znajac jego dochodow przysylaja Karte AURA i
    proponuja wyslanie nawet ( lub odbior w banku ) Gotowki to sprawa dosyc
    podejzana.....
    Pieknie by bylo znalesc jakis symulator splaty kredytu na ich stronie (
    moze jestem slepy)
    http://www.cetelem.pl/main2/produkty.php?id=17

    http://www.karta-aura.pl/main/sklepy_aura.php

    dlatego moje pytania o wiarygodnosc , porownanie kredytu gotowkowego np:
    banku millenium i providenta
    bo pewnie ze mozna pozyczyc 1600zl a do splaty chciec
    w jednym banku 2500zl a w innym np: 6000zl ....
    i gdzie jest "kruczek "
    dzieki za wszelka pomoc

  • 2. Data: 2004-05-18 15:58:52
    Temat: Re: CETELEM - Wiarygodność ??
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik arte-e-ek napisał:

    > Witam

    Alo ...

    > Z jakim Polskim bankiem jest ta firma zwiazana ?W jednym miejscu wyczytalem
    > ze z BIG BANK , Natomiast na stronie Cetelem jest napisane , ze z karta AURA
    > wydana przez Cetelem gotowke mozna wyplacac w banku Millenium ???

    A co to jest Millenium ? ;>

    > Czy firma ta dziala na podobnej zasadzie jak PROVIDENT?

    Nie

    > Bo jesli sami komus nie znajac jego dochodow przysylaja Karte AURA i
    > proponuja wyslanie nawet ( lub odbior w banku ) Gotowki to sprawa dosyc
    > podejzana.....

    Hmmm ... mi Lukas VC zaproponował, też węszyłem oszustwo ... zgłosiłem
    z miejsca do prok.rej. ;>

    > Pieknie by bylo znalesc jakis symulator splaty kredytu na ich stronie (
    > moze jestem slepy)

    Nie mnie to oceniać ... Symulacja jest prosta , i na podstawie info
    jakie podane są na stronie można to policzyć ... Icnie ulotki w
    sklepach też nie ukrywają żadnych opłat z tego co wiem ...

    > dlatego moje pytania o wiarygodnosc , porownanie kredytu gotowkowego np:
    > banku millenium i providenta

    Millenium ... To brzmi jak krzak S.A. Ja bym tą spółką abwerę
    zainteresował ...

    > i gdzie jest "kruczek "

    Najprawdopodobniej w firmie KRUK ;) ... ino trzeba poszukać takiego
    małego ;)

    Pozdrawiam
    (P.S. Poza typowym narzekactwem klientów, co sie zdarza w kazdym banku
    nie masz sie czego bac IMHO)
    --
    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 3. Data: 2004-05-18 16:04:17
    Od: "arte-e-ek" <W...@i...pl>

    http://www.millenet.pl/

    no wiesz co ? bank ma kilka placowek conajmniej w Poznaniu albo i wiecej
    trudno go nie znac....

    > A co to jest Millenium ? ;>

    to dobrze ze nie , a wiecej info KONKRETNEGO o procedurze splaty kredytu ?

    coz dzieki za komentarz.....

  • 4. Data: 2004-05-18 16:13:44
    Od: "Adamo 2." <a...@c...com>

    Użytkownik "arte-e-ek" <W...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > trudno go nie znac....

    > to dobrze ze nie , a wiecej info KONKRETNEGO o procedurze splaty kredytu ?

    Nie wiem w jakim Poznaniu, bo tym w Wielkopolsce bez wątpienia żadnego banku
    Millenium nie ma...

    Pozdrawiam;)
    Adam

  • 5. Data: 2004-05-18 16:21:13
    Od: "Adamo 2." <a...@c...com>

    a bardziej w temacie, to CETELEM, to klasa raczej AIG Credit, czy LUKASa,
    więc stawianie jej do porównania z Providentem to nieporozumienie...

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 6. Data: 2004-05-18 18:43:05
    Od: "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl>

    "arte-e-ek" <W...@i...pl> wrote in message

    > to dobrze ze nie , a wiecej info KONKRETNEGO o procedurze splaty kredytu ?
    >
    > coz dzieki za komentarz.....

    Oferuja szybkie kredyty jak lukas (pralka, lodowka, itepe), obecni tez w
    sieci norauto itd. Bralem u nich kredyt raz (bo w sumie super tani nie
    jest) - wrazenia pozytywne.

  • 7. Data: 2004-05-19 06:21:07
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Z jakim Polskim bankiem jest ta firma zwiazana ?W jednym miejscu wyczytalem
    > ze z BIG BANK , Natomiast na stronie Cetelem jest napisane , ze z karta AURA

    Jakies 2 lata temu to byl stary Prosper-Bank ... czyli nowy Polski
    Kredyt-Bank.

  • 8. Data: 2004-05-19 06:34:25
    Od: "Qba" <r...@g...pl>

    Spokojnie, spokojnie...
    Gwoli wyjaśnienia: Polski Kredyt Bank - już go nie ma - Kredyt Bank przejął
    jego aktywa i pasywa, zaś licencję bankową sprzedał.
    Z tego co wiem, Cetelem współpracuje teraz głównie z Bankiem Millennium
    (dawniej BIG Bank Gdański) - jakimś siódmym lub ósmym bankiem w Polsce pod
    względem wielkości aktywów. Zarówno Kredyt Bank, jak i Millennium są notowane
    na giełdzie, więc można sprawdzić ich finanse i wiarygodność. Zaś co do oferty
    cenowej: to już suwerenna kwestia Cetelem. A oprocentowanie, z tego co
    pamiętam kształtuje się na poziomach nieco powyżej kredytu gotówkowego w banku
    (rzeczywista stopa teraz jakieś 18-20%) a Citkiem (czyli pewno coś 30%+).
    Wszytko per annum, oczywista :)
    Pozdrawiam,
    Qba

  • 9. Data: 2004-05-19 06:58:34
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

> [...]
    > (rzeczywista stopa teraz jakieś 18-20%) a Citkiem (czyli pewno coś 30%+).

    Doliczmy do tego comiesieczne "koszty manipulacyjne" w postaci
    ubezpieczenia, zuzytego powietrza, itp itd ;)

  • 10. Data: 2004-05-19 13:36:21
    Od: "Misiek" <g...@...pl>

> [...]
    > ze z BIG BANK , Natomiast na stronie Cetelem jest napisane , ze z karta AURA
    > wydana przez Cetelem gotowke mozna wyplacac w banku Millenium ???

    Wzięliśmy na pocz. roku z żoną ich kredyt 0% na szafę wnękową - rozbicie kwoty
    na 5 równych rat, bez prowizji i odsetek (jutro spłata ostatniej raty, hurra).
    Spłaty rat są dokonywane na konto w banku BNP Paribas (pierwszy raz usłyszałem
    o tym banku przy okazji OFE Pocztowego, drugi raz teraz).

    Pozdr.
    Michał