    From: "mawito" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Blokady na koncie Inteligo - kto wie?
    Date: Sat, 24 Jan 2004 16:53:31 +0100

    Czasami kupuje coś w internecie za pomocą karty Visa Inteligo. Za każdym
    razem (to juz kilaka różnych zakupów) jest na końcie blokowana kwota
    zakupu w przeliczeniu na złotówki. I nie było by w tym nic dziwnego,
    gdyby po pierwszej blokadzie po ok. 1-2 dniach nie następowała druga
    blokada w podobnej kwocie.
    Tak więc gdy kupuję coś np. za 200 zł mam do mometu rozliczenia
    zablokowane na końcie 400 zł. Po rozliczeniu wszystko wraca do normy i
    kwota drugiej blokady wraca na stan konta.
    Jest to trochę upierdliwe, nie wspominając już że muszę mieć na końcie
    dwa razy więcej pieniedzy niż wynosi płatność za zakup.
    Oczywiście próbowałem pytać o to telefonicznie - nie są w stanie mi tego
    wytłumaczyć, tak jak by nie wiedzieli o co chodzi.
    Czy ktoś wie dlaczego tak sie dzieje?

    --
    mawir

    [ ** Jeżeli jeszcze nie zwariowałeś, ]
    [ to znaczy, że jesteś niedoinformowany. ** ]