  • Data: 2002-06-27 22:26:45
    Temat: Bankomaty Pekao SA NEGATYWNIE
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przyjechal do mnie ojciec z Radomia. No i chcialem go osepic na pare zlotych
    ;) a ze on klient Pekao SA to chical do bankomatu tegoz banku - bo mowi, ze
    nie ma gotowki nic a nic. Poszlismy do HITa ja zaplacilem karta (on nie lubi
    ;) no i podjezdzamy do placowki na Kabatach - bankomat nieczynny. Ja lekka
    piana - spoko wiem ze na Dereniwoej jest i placowka i POK CDM - tam sa dwa
    bankomaty. No i.... oba nieczyna.
    Czyli w bliskiej okolicy trzy bankomaty popsute. Nie wiem czy system poszedl
    sie kochac czy cos, ale ja zosltaem bez kasy :(
    Bleee Czy one wiecznie sie psuja (GUS, SGH??)