  • 11. Data: 2003-01-08 01:06:31
    Temat: Re: Bankomat "pożarł" kartę
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Beniowa" <b...@p...wp.pl> writes:

    > ATSD Citi mogl jakos poinforomowac, ze akurat w ich przypadku zapis wazne do
    > 04/01 wcale nie oznacza, ze mona placic do 30.04.2001. Zawsze uzywam starych
    > kart "do oporu" zeby nowe starczyly na dluzej.

    To normalne, jednak wtedy Citi nie mogl o tym poinformowac. Sami nie
    wiedzieli kiedy karty przestaja dzialac, twierdzili, ze z koncem miesiaca
    zapisanego na karcie.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 12. Data: 2003-01-08 20:00:37
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Beniowa <b...@p...wp.pl> w poście
    news:avfnsl$kd3$3@news.tpi.pl napisał:

> [...]
    > wazne do 04/01 wcale nie oznacza, ze mona placic do 30.04.2001.
    > Zawsze uzywam starych kart "do oporu" zeby nowe starczyly na dluzej.

    Mi się za to zdarzyło pobrać z bankomatu kartą BZWBK po terminie ważności
    wydrukowanym na karcie. I to 'pani z okienka' powiedziała mi żebym spróbował
    wyciągnąć z tej karty (nowa oczywiście znowu nie doszła na czas).

    Marcin Lubojański
    najciekawsze strony turystyczne:
    www.goscinni.betacom.pl
    www.tramping.slask.prv.pl