  • 1. Data: 2003-03-19 22:18:32
    Temat: Banki zwracaja polowe wartosci wplacanego bilonu
    Od: "Julius" <j...@s...pl>

    Serwus

    Mam troche bilonu Euro. W PKO BP posiadam konto Euro. Niestety w moim banku
    moge wplacic na konto jedynie polowe wartosci bilonu, ktory posiadam (tzn.
    bank zabiera w formie prowizji polowe tej wartosci). Co robic? Moze jest
    jakis sposob?

    Pozdrowienia
    Julius

  • 2. Data: 2003-03-19 23:21:56
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > bank zabiera w formie prowizji polowe tej wartosci). Co robic? Moze jest

    W BZWBK wplacalem kiedys koncowke w bilonie (bodajze 3 Euro w 50-centowkach
    i mniejszych) i zaksiegowano mi pelna kwote na koncie.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 3. Data: 2003-03-20 22:43:28
    Od: "Julius" <j...@s...pl>

    Serwus

    Wilczek <w...@a...net.pl> wrote
    > W BZWBK wplacalem kiedys koncowke w bilonie (bodajze 3 Euro w
    50-centowkach
    > i mniejszych) i zaksiegowano mi pelna kwote na koncie.

    Dzieki, ale co to znaczy BZWBK?

    Pozdrowienia :-)
    Julius

  • 4. Data: 2003-03-21 00:33:56
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Dzieki, ale co to znaczy BZWBK?

    Bank Zachodni WBK ?
    :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2003-03-21 02:42:00
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Julius" <j...@s...pl> writes:

> [...]
    > bank zabiera w formie prowizji polowe tej wartosci). Co robic? Moze jest

    Nie wplacac do banku, a wydac przy okazji.
    Duzo masz tego bilonu?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator