  • Data: 2002-03-31 20:42:53
    Temat: Banki Offshore/Karty kredytowe/Urzad Skarbowy
    Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc
    Mam pewne "CZYSTO TEORETYCZNE" pytanie ;-). Zaluzmy ze pewne kwoty beda wplywac
    na moje zagraniczne konto "ofshore" (przelewy z tez zagranicy, nie z Polski)
    Zaluzmy ze chcialbym korzystac z tych srodkow w Polsce.
    Wchodza w rachube dwie mozliwosci i w zwiazku z tym mam pytania:
    1. Dosnane karte kredytow z tego banku. Moge z niej korzystac w Polsce (nie
    poruszajmy tutaj sprawy kosztow tych operacji). Czy USkarbowy moze mnie jakos
    namierzyc?

    2. Przelewam spora kwote na konto w Polsce (ROR). Czy U Skarbowy tez to
    namierzy?

    No i ostatnie pytanie:
    .. Zaluzmy ze chce jakies kwoty przelewac z Polski na offshore. Ile moge na raz
    i jak czesto?

    Oczywiscie jeszcze raz podkreslam, ze sa to czysto teoretyczne pytania
    Pozdrawiam
    Wojtek