  • 1. Data: 2009-01-31 19:58:32
    Temat: BZWBK i lokata szybkozarabiająca 8%
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Zapewne wielu z Was mineły już 3 m-ce na lokacie szybkozarabiającej. Pytanie
    mam następujące, co się dzieje z tą lokatą, jeśli jest ustawiona "jako
    odnawialna", na jakich warunkach BZWBK ją przedłuża?

  • 2. Data: 2009-01-31 20:00:11
    Temat: Re: BZWBK i lokata szybkozarabiająca 8%
    Od: "maciek" <e...@i...pl>

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote in message
    > Zapewne wielu z Was mineły już 3 m-ce na lokacie szybkozarabiającej.
    > Pytanie mam następujące, co się dzieje z tą lokatą, jeśli jest ustawiona
    > "jako odnawialna", na jakich warunkach BZWBK ją przedłuża?

    Moje jak na razie poprzedłużały się na kolejne trzy miesiące z
    oprocentowaniem 6.5%.

    Pozdrawiam serdecznie,
    maciek

  • 3. Data: 2009-01-31 20:12:00
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "maciek" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Moje jak na razie poprzedłużały się na kolejne trzy miesiące z
    > oprocentowaniem 6.5%.

    Dzięki za info, czyli nie tak źle biorąc pod uwagę, że bez belki.

  • 4. Data: 2009-01-31 20:30:10
    Od: "LemonR" <L...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:gm2ba2$amh$1@news.task.gda.pl...
    > Użytkownik "maciek" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki za info, czyli nie tak źle biorąc pod uwagę, że bez belki.
    Ale, że jak bez belki?
    LemonR

  • 5. Data: 2009-01-31 21:02:16
    Temat: Re: BZWBK i lokata szybkozarabiaj?ca 8%
    Od: top <t...@n...com>

    maciek wrote:

    > Moje jak na razie poprzed?u?a?y sie na kolejne trzy miesi?ce z
    > oprocentowaniem 6.5%.

    Skąd wiesz że 6,5 % ? Gdzie to jest napisane, bo coś nie mogę znaleźć.

  • 6. Data: 2009-01-31 21:16:48
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "LemonR" <L...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale, że jak bez belki?

    Ale że tak, że lokatę można było założyć od złotówki, więc kto umiał
    liczyć zakładał np.
    100 lokat po 100 zł, zamiast jednej na 10.000 zł

  • 7. Data: 2009-01-31 21:59:01
    Od: "LemonR" <L...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:gm2f3h$man$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "LemonR" <L...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale że tak, że lokatę można było założyć od złotówki, więc kto umiał
    > liczyć zakładał np.
    > 100 lokat po 100 zł, zamiast jednej na 10.000 zł
    Nie ważne co było a ważne co jest
    Przy kwocie 100zł masz 3,30%.
    a 6,5% jest od kwoty 20 tys.
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/11015#lokaty
    LemonR

  • 8. Data: 2009-01-31 22:15:52
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Przy kwocie 100zł masz 3,30%.
    > a 6,5% jest od kwoty 20 tys.
    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/11015#lokaty
    > LemonR

    I jeśli taki procent mi wyskoczy lokaty automagicznie będą sukcesywnie
    lądować w pocztowym lub w eurobanku.

  • 9. Data: 2009-01-31 22:23:52
    Od: "maciek" <e...@i...pl>

    > Użytkownik "LemonR" <L...@g...pl> napisał w wiadomości

    > I jeśli taki procent mi wyskoczy lokaty automagicznie będą sukcesywnie
    > lądować w pocztowym lub w eurobanku.

    Ja mam lokaty po 100 PLN i są teraz na 6.5%.

    Pozdrawiam serdecznie,
    maciek

  • 10. Data: 2009-02-01 00:19:46
    Od: k...@o...pl

    On 31 Sty, 22:02, top <t...@n...com> wrote:
    > Skąd wiesz że 6,5 % ? Gdzie to jest napisane, bo coś nie mogę znaleźć.
    Napisane nie jest ale w po odnowieniu w polu "oprocentowanie" jest
    6.5%, także dla małych kwot.