  • 1. Data: 2009-01-03 21:28:46
    Temat: [BPH] - sprzątanie po fuzji z Pekao wciąż trwa
    Od: " finder24" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    W ramach ciekawostki przesyłam tekst jakim BPH raczy swoich klientów przy
    generowaniu historii operacji przez Internet: "Operacje na rachunku
    prowadzonym przez Bank Pekao SA obsługiwane na podstawie usługi outsourcingowej
    świadczonej przez Bank BPH SA". Tekst widoczny jest tylko w trakcie
    generowania historii. Po ściągnięciu informacji z systemu centralnego i
    przeładowaniu strony, tekst znika. Czyżby fuzja nadal trwała?

    Pozdrawiam,
    finder24

  • 2. Data: 2009-01-04 00:26:28
    Temat: Re: [BPH] - sprzątanie po fuzji z Pekao wciąż trwa
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    finder24 <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]
    > prowadzonym przez Bank Pekao SA obsługiwane na podstawie usługi
    > outsourcingowej świadczonej przez Bank BPH SA".

    A może zaczepiłeś w zakresie dat o okres sprzed fuzji?
    Jeżeli tak, to pozostałaby tylko kwestia dlaczego ten komunikat pojawia się
    Klientowi BPH.

  • 3. Data: 2009-01-04 11:53:57
    Od: " finder24" <f...@W...gazeta.pl>

    > A może zaczepiłeś w zakresie dat o okres sprzed fuzji?
    > Jeżeli tak, to pozostałaby tylko kwestia dlaczego ten komunikat pojawia się
    > Klientowi BPH.

    Faktycznie, zahaczyłem o ten okres, bo robiłem wyciąg z lutego 2008. Tak czy
    owak, fuzja się zakończyła i w BPH nie ma już żadnych klientów Pekao i
    odwrotnie. Przynajmniej nie powinno być.

    finder24

  • 4. Data: 2009-01-04 12:56:24
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    " finder24" <f...@W...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > owak, fuzja się zakończyła i w BPH nie ma już żadnych klientów Pekao i
    > odwrotnie. Przynajmniej nie powinno być.

    Co nie znaczy, ze nie moze swiadczyc uslug outsourcingowych dla Pekao.

    MK