    From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BPH rezygnuje z kart Interia w twoim wydaniu
    Date: 11 Nov 2006 12:50:05 -0800

    witam,
    otrzymałem pisemko z BPH informujące, że rezygnują z prowadzenia
    kart kredytowych Interia w twoim wydaniu.
    Bank zaprasza do oddziału banku w celu anulowania umowy kredytowej i
    wybrania innej karty z oferty banku, oprócz kart World Signia i VIsy
    Platinium.
    Umowy kredytowej nie czytałem jeszcze, żeby sprawdzić jakie mam ew.
    prawa i czy bank ma prawo do rozwiązania tak nagle umowy. Czas na
    podjęcie decyzji mam do końca roku. Wkurzyłem się, że w taki
    sposób bank traktuje klientów, w końcu mogli utrzymać te karty do
    końca ich ważności tzn. 12 miesięcy od podpisania umowy.
    Widać, że coraz więcej do powiedzenia mają Włosi, a klient będzie
    miał takie samo znaczenie jakie ma w Pekao SA.
    NIedługo wybieram się do oddziału, co ciekawego mi zaproponują
    napiszę.Sądzę jednak, że nic ciekawego nie będzie dla mnie oprócz
    standardowej oferty.