  • 1. Data: 2003-09-24 13:46:06
    Temat: BPH - Srebrny sezam i darmowe MC credit
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    W opisie Srebrnego Sezamu na stronach BPH piszą o "bezpłatnym wydaniu karty
    kredytowej Visa Silver lub Mastercard Silver".
    Czy to oznacza, że tylko pierwsza karta jest darmowa, a wznowienie po roku
    i później - w pełni płatne?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 2. Data: 2003-09-24 17:54:26
    Temat: Re: BPH - Srebrny sezam i darmowe MC credit
    Od: RS <u...@k...pl>

    Użytkownik Jacek Osiecki napisał:

    > Czy to oznacza, że tylko pierwsza karta jest darmowa, a wznowienie po roku
    > i później - w pełni płatne?

    Dokładnie tak, oczywiście jeżeli masz odpowiednią zdolność finansową .....

    --
    pozdrawiam
    RS

  • 3. Data: 2003-09-25 07:01:55
    Od: j...@o...pl

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
> [...]
    > kredytowej Visa Silver lub Mastercard Silver".
    > Czy to oznacza, że tylko pierwsza karta jest darmowa, a wznowienie po roku

    Dokladnie.

    PS: Oszczednosci wynikajace z mozliwosci placenia czesci rachunkow z
    miesiecznym opoznieniem moga zrekompensowac koszt karty.
    Dzieki darmowemu kredytowi masz na koncie "ekstra" pieniadze -
    albo dostajesz procenciki (teraz coraz mniejsze, ale zawsze przez
    rok cos tam nastuka) albo nie musisz korzystac z drogiego debetu.
    Np. u mnie te oszczednosci w ciagu roku sporo przewyzszyly 75 zl
    za wznowienie karty.

    PPS: A mnie sie nawet dodatkowo laplo i drugi rok karty mam za darmo
    w ramach "przeprosin" za drobny blad pracownika banku :-))

    --
    Jaroslaw Strzalkowski, Krakow