  • 1. Data: 2003-09-24 11:32:06
    Temat: Polityka (dez)informacyjna Banków?????
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

    Czy jest standardem, że na stronach Banków nie ma żadnych numerów telefonów
    do banku?
    Potrzebuję skontaktować się z Millennium i ani jednego numeru tel. na
    stronie ....

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 2. Data: 2003-09-24 11:36:56
    Temat: Re: Polityka (dez)informacyjna Banków?????
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Popatrzmy co też wymyślił "MacGregor" <m...@p...onet.pl>:

    > Czy jest standardem, że na stronach Banków nie ma żadnych numerów telefonów
    > do banku?
    > Potrzebuję skontaktować się z Millennium i ani jednego numeru tel. na
    > stronie ....

    Jak się postarać to się coś znajdzie ;-)
    http://www.bankmillennium.pl/Millennium/proste_banko
    wanie/telemillennium/

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2003-09-24 11:44:08
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości

    > Jak się postarać to się coś znajdzie ;-)
    > http://www.bankmillennium.pl/Millennium/proste_banko
    wanie/telemillennium/
    Dzięki. Znalazłem co mi trzeba, ale zacząłem od sekretarki Prezesa Kota
    (taki tel. miałem ;-), dla wyjaśnienia: kontakt służbowy)
    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 4. Data: 2003-09-24 18:27:19
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik MacGregor <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bkrvb1$aj9$...@n...telbank.pl...
> [...]
    telefonów
    > do banku?
    > Potrzebuję skontaktować się z Millennium i ani jednego numeru tel. na

    W MultiBanku ponoć numery telefonów do placówek to ściśle strzeżona
    tajemnica... Ale oczywiście można się skontaktować poprzez infolinię.