  • Data: 2003-04-10 13:16:29
    Temat: BOŚ - mity i fakty
    Od: k...@...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jakie trzeba ponieść opłaty, aby mieć Maestro z możliwością bezprowizyjnej
    > wypłaty w prawie każdym bankomacie w Polsce?

    Właśnie, może ktoś kto jest związany z BOŚ albo ma tam konto mógłby
    odpowiedzieć...

    Mnie interesują odpowiedzi na następujące pytania:
    1. Czy faktycznie jest możliwość wypłaty bez prowizji z każdego bankomatu w
    kraju ?
    1.a. Jeśli tak, to od kiedy ?
    1.b. Czy to nie jest tylko promocja ograniczona czasowo ? (tak jak w Inteligo)
    2. Czy opłata za konto (zakładane w tej chwili !) wynosi 2 zł, czy 5 zł ?
    (różne źródła mówią co innego)
    3. Czy jest jakikolwiek dostęp przez internet ? (jest tam jakiś homebanking,
    ale chyba tylko dla firm)

    na ra...