  • 1. Data: 2004-07-04 20:11:49
    Temat: Gdzie kredyt na samochod??
    Od: "Puszka" <p...@g...pl>

    Witam
    Potrzebuje 10000 zl na urzywany samochod. Chciałem skorzystac z kredytu na
    20-24 miesiace.
    Gdzie proponujecie taki kredyt zaciagnac??

    Pozdrawiam
    Puszka

  • 2. Data: 2004-07-04 20:49:25
    Temat: Re: Gdzie kredyt na samochod??
    Od: j...@p...onet.pl

    Użytkownik "Puszka" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Potrzebuje 10000 zl na urzywany samochod. Chciałem skorzystac z kredytu na
    > 20-24 miesiace.
    > Gdzie proponujecie taki kredyt zaciagnac??

    poszukaj po www - są banki, które się w tym specjalizują.

    zobacz tu:
    http://www.cupr.com.pl/kredyty/samochodowy/std-sl-of
    erta.html
    albo tu:
    http://www.gbg.com.pl/produkty/kredyty/GBGAuto.asp
    i tu też warto:
    http://so.pwn.pl/slowo.php?co=u%BFywany

    janke

  • 3. Data: 2004-07-05 13:59:04
    Od: "Marek" <m...@p...fm>

> [...]
    > 20-24 miesiace.
    > Gdzie proponujecie taki kredyt zaciagnac??

    Mozesz zobaczyc tutaj
    http://www.gtsforex.com/kredytsam/

    Marek

  • 4. Data: 2004-07-06 16:18:07
    Od: "Adro" <a...@p...Tyskie.org>

    Użytkownik >> Puszka << napisał:

    > Witam
    > Potrzebuje 10000 zl na urzywany samochod. [...]
    [...]

    Morze w jakimś banku?

    --
    Tymczasem,