  • Data: 2020-10-25 10:49:16
    Temat: BNP Paribas - wypowiedzenie dziwnej umowy
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maila dostałam. Dziwnego.

    Szanowna Pani, blabla,
    "W ciągu ostatnich 24 miesięcy nie dokonał/a Pani żadnego zlecenia
    dotyczącego instrumentów finansowych objętych Umową Podstawową (Umowa
    podstawowa świadczenia usługi przyjmowania i przekazywania zleceń
    dotyczących Jednostek uczestnictwa, a w zakresie Certyfikatów
    inwestycyjnych oraz innych instrumentów finansowych dotycząca
    przyjmowania zapisów w ofertach publicznych przez Biuro Maklerskie BNP
    Paribas Bank Polska S.A.).

    Z uwagi na te okoliczności, na podstawie § 5 ust. 2 pkt 2 Regulaminu
    świadczenia usługi przyjmowania i przekazywania zleceń dotyczących
    Jednostek uczestnictwa, a w zakresie certyfikatów inwestycyjnych oraz
    innych instrumentów finansowych dotyczących przyjmowania zapisów w
    ofertach publicznych przez Biuro Maklerskie BNP Paribas Bank Polska S.A.
    wypowiadamy Pani Umowę Podstawową, o której mowa powyżej.
    Ta umowa ulegnie rozwiązaniu po upływie 14-dniowego okresu
    wypowiedzenia."

    Ki diabeł?

    Nie miałam nigdy nic do czynienia z tym bankiem.
    Dane dostali pewnie po wchłonięciu Optimy (które to konto zamknęłam
    we wrześniu 2019).

    Umowa z ówczesnym BGŻ Optima - słowa tam nie ma o żadnej "Umowie
    podstawowej świadczenia usługi przyjmowania i przekazywania zleceń
    dotyczących Jednostek uczestnictwa".

    Czy mam dzwonić do PNP Paribas i pytać jakie jeszcze "produkty" tam
    posiadam, a o których nie mam żadnego pojęcia? ;/

    Ktoś dostał takiego maila, jest w podobnej sytuacji i może więcej
    naświetlić?

    --
    Imka