  • 1. Data: 2018-08-03 11:19:30
    Temat: BGŻ rachunek SMART i widoczne oprocentowanie
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@r...org.pl>

    Czy na przy swoim rachunku SMART w polu ,,Oprocentowanie" zawsze widzicie
    rzeczywiste oprocentowanie? W moim przypadku mimo spełnienia warunków
    promocji wisiało tam 0,70%. Wczoraj wysłałem z systemu wiadomość z
    zapytaniem w tej sprawie. Oczywiście żadnej odpowiedzi, ale dziś widzę
    już regulaminowe 2,60%.

    To standard, że trzeba się im przypominać, czy jestem wyjątkiem?

    k.

  • 2. Data: 2018-08-03 15:26:50
    Temat: Re: BGŻ rachunek SMART i widoczne oprocentowanie
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-03 o 11:19, Krzysztof Gajdemski pisze:
> [...]
    > już regulaminowe 2,60%.
    >
    > To standard, że trzeba się im przypominać, czy jestem wyjątkiem?

    Ja się nie przypominałem.
    I wczoraj było 0,7%, a dzisiaj jest 0,7% / 2,6%
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/