  • 21. Data: 2012-10-29 11:02:50
    Temat: Re: BGŻ Optima
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:87d304c67a.fsf@alfa.kjonca...

    > następnie bieże sie "K"wotę zwiększenia na dany dzień
    > K(d)=min(Z1(d);Z2(d)) (wbrew nazwie może być ujemna :) )

    Nie jest chyba niczemu wbrew:
    - ujemny przyrost naturalny,
    - ujemne przyspieszenie w ruchu przyspieszonym (nie koniecznie
    jednostajnie),
    - ujemna oporność,
    to i
    - ujemna kwota zwiększenia
    powinna być jak najbardziej nie wbrew ;-)
    P.G.

  • 22. Data: 2012-10-29 17:29:26
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "JaMyszka" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 29 października 2012 00:03:05 UTC+1 użytkownik Waldek
    napisał:
    > [...]
    > Ja akurat przejsciowo mialem tam znacznie wiecej niz zaklada bufor
    > tak wiec nie skorzystam "z łaski" optimy ;P
    > Poza tym sądze ze kto z grupowiczow miał luzne środki
    > to juz siedza w Syncu :D
    > [...]

    [quote]3) jeżeli Zmiana Salda w danym dniu Okresu Promocji stanowi wartość
    dodatnią i jednocześnie Zmiana Salda Rachunku Głównego w tym dniu
    stanowi wartość dodatnią, to w tym dniu w odniesieniu do:
    a) tej części środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunku Głównym,
    która odpowiada Kwocie Zwiększenia, nie przekraczającej jednak kwoty 40
    000 zł, stosowana jest promocyjna stała stopa procentowa w wysokości
    6,30% w skali roku;
    b) pozostałej części środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunku
    Głównym, stosowana jest promocyjna stała stopa procentowa w wysokości
    5,80% w skali roku.[/quote]

    Wyraźnie jest napisane, że 6,30% odnosi się do kwoty zwiększenia 40.000,-,
    a ponad tę kwotę - 5,80%.

    TyMyszko ;)
    Jezeli miałem tam ponad 40kzl a dzis musiałem je w duzej czesci "wylac"
    to juz nic ponad 5,80 nie dostane bez wzgledu na stan salda
    ... no chyba ze ja jestem jeszcze wczorajszy ;P

    Pozdro

  • 23. Data: 2012-10-29 21:03:17
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Waldek" <m...@n...dam> writes:

> [...]
    > Jezeli miałem tam ponad 40kzl a dzis musiałem je w duzej czesci "wylac"
    > to juz nic ponad 5,80 nie dostane bez wzgledu na stan salda

    Dlaczego?
    KJ

    If you really want pure ASCII, save it as text... or browse
    it with your favorite browser...
    -- Alexandre Maret <a...@i...ch>

  • 24. Data: 2012-10-30 00:55:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" 508e5445$...@n...home.net.pl

    > - ujemna oporność,

    Gdy miałem kilka lat, zauważałem, iż opór bywa
    ujemny -- ruch oporu współpracował albowiem
    z wojskami alianckimi, wspierając je. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2012-10-30 09:48:38
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    > Dlaczego?

    No moze ja coś zle rozumiem ale jezeli na dzien ogloszenia "promocji"
    miałem saldo > 40kzl po czym dokonalem wyplaty i mam saldo zalozmy zero
    to teraz kazda wplata bedzie ponizej salda poczatkowego /na dzien promocji/
    a nawet gdyby byla wyzsza to przekroczy te 40kzl - czyli tez sie nie lapie na
    wyzszy %

    No chyba ze dziala to tak ze od kazdej doplaconej kwoty
    (bez wzgledu na saldo poczatkowe ale bieżące < 40kzl )
    liczony jest wyzszy % (tylko tej kwoty) az do momentu kiedy znow nastapi
    wyplata.....
    Wydaje mi sie to ciutek zbyt zagmatwane do liczenia tak dla banku jak i dla
    klienta

  • 26. Data: 2012-10-30 09:58:52
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Waldek" <j...@t...mam> writes:

> [...]
    > to teraz kazda wplata bedzie ponizej salda poczatkowego /na dzien promocji/
    > a nawet gdyby byla wyzsza to przekroczy te 40kzl - czyli tez sie nie

    ============================
    tej części środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunku Glównym, która odpowiada
    Kwocie Zwiększenia, nie przekraczającej jednak kwoty 40 000
    zl, stosowana jest promocyjna stala stopa procentowa w wysokoci 6,30% w skali roku;
    ============================

    wg mnie 40k odnosi się do nadwyżki, a nie do salda.
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 27. Data: 2012-11-09 09:38:00
    Od: luc <b...@g...net>

    Teraz na wyciągu:

    31-10-2012 Podatek od odsetek
    31-10-2012 Dodatkowa premia
    31-10-2012 Odsetki standardowe
    31-10-2012 Odsetki promocyjne

    Nowa promocja, to nowa pozycja?
    Ekstra premia, premia od premii, etc.

    pzdrwm
    luc

  • 28. Data: 2012-11-10 17:55:26
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 27.10.2012 o 16:58 Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > S1 - saldo początkowe r-ku głównego i
    > S2 - saldo sumy
    > następnie na każdy dzień d wyznacza się saldo "B"ieżące
    >
    > B1(d) - głównego
    > B2(d) - wszystkich
    >
    > z tego liczy się "Z"mianę salda (względem Sx) czyli
    > Z1(d) = B1(d)-S1 czyli zmiana salda r-ku głównego na dany dzień
    > względem S1
    > Z2(d) = B2(d)-S2 -czyli zmiana sumy
    >
    > następnie bieże sie "K"wotę zwiększenia na dany dzień
    > K(d)=min(Z1(d);Z2(d)) (wbrew nazwie może być ujemna :) )
    >
    > jeśli Z1(d)>=0 i Z1(d)>=0 to kwota min(K(d); 40000) w danym dniu jest

    umknęła mi Twoja odpowiedź, dzięki :)
    [sas]