  • 21. Data: 2004-08-19 15:08:34
    Temat: Re: BANK w USA dostepny dla Polakow ?
    Od: "VX" <v...@n...net>

    "PolandMET.com" <m...@m...net> wrote in message
    news:cg2cuk$7c8$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > no nie wiem
    > Poczytaj tu

    http://web.da-us.citibank.com/cgi-bin/citifi/scripts
    /prod_and_service/prod_serv_detail.jsp?BS_Id=AccessA
    ccount&BV_UseBVCookie=yes

    > Konto 3$/miecha, bez wkladu, pelna kontrola z WWW wraz z wysylaniem kasy.
    > Dostajesz ATM/Debit Card. To chyba Master Card a co za roznica miedzy
    Debit
    > a Credit to juz nie wiem. Debit jest do wysokosci salda ? To nawet lepiej.

    Aby korzystac z Pay pal musisz miec checking account.....Debetowa do
    wysokosci salda. City wydaje Master card.

  • 22. Data: 2004-08-19 15:28:39
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <cg2fpm$95e$1@inews.gazeta.pl>, v...@n...net says...

> [...]
    >
    > Aby korzystac z Pay pal musisz miec checking account.....Debetowa do
    > wysokosci salda. City wydaje Master card.

    To konto jest typu "checking" jedyna rozniza ze .... hehe .... czekow
    nie wydaja. Definiowanie "direct debit" na to konto idzie z adnotacja
    "checking account". Do tego konta dostajesz "normalny" numer konta
    (routing i konto)

    AP

  • 23. Data: 2004-08-19 15:31:29
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <cg1lk8$sjn$1@inews.gazeta.pl>, v...@n...net says...

    > "AP" <c...@e...dyndns.org> wrote in message
    .net...
    > na
    > to...10zl

    > Citibank Handlowy w zaden sposob nie jest powiazany z Citi w USA. To sa dwa
    > zupelnie rozne banki. Laczy je wylacznie logo, gdyz amerykanski Citi jest
    > udzialowcem w Citi Handlowym.

    O tym to wiem ... ale zauwaz jak sam sobie zaprzeczyles w tych dwoch
    zdaniach ... "w zaden sposob powiazany" .... "Citi jest udzialowcem..."
    To ze to sa oddzielne jednostki organizacyjne to wiem ... ale tak samo
    jest w przypadku innych bankow Citi wpisanych na liste "Citi Global
    Transfer"

    AP

  • 24. Data: 2004-08-19 15:35:45
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <M...@n...dallas.sbcglobal.ne
    t>,
    c...@e...dyndns.org says...
> [...]
    > To ze to sa oddzielne jednostki organizacyjne to wiem ... ale tak samo
    > jest w przypadku innych bankow Citi wpisanych na liste "Citi Global

    Ahh.... udalo mi sie znalez (ponownie) liste krajow wpisanych na "Citi
    Global Transfer"

    CitibankŽ Global Transfers let you move funds to, or receive funds from,
    another Citibank account in the United States or any of these countries:
    • Australia
    • Belgium
    • France
    • India
    • Italy
    • Jersey
    • Luxembourg
    • Mexico
    • Monaco
    • Switzerland
    • United Kingdom

    AP

  • 25. Data: 2004-08-19 16:25:40
    Od: "PolandMET.com" <m...@m...net>

    Użytkownik "VX" <v...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Aby korzystac z Pay pal musisz miec checking account.....Debetowa do
    > wysokosci salda. City wydaje Master card.

    A czemu musi byc cheking ? Hmm, to konto co podalem bardzo by mi pasowalo do
    moich potrzeb.
    Natomiast jeszcze niw widzialem jakiejs innej sensownej propozycji a by sie
    przydala

    jak chcesz to mozemy pogadac na priv, bedzie szybciej

    Marcin Cimała
    Polskie Centrum Meteorytowe
    http://www.PolandMET.com
    http://www.Meteoryt.net
    ************************

  • 26. Data: 2004-08-19 16:28:28
    Od: "PolandMET.com" <m...@m...net>

    Użytkownik "AP" <c...@e...dyndns.org> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie wydaja. Definiowanie "direct debit" na to konto idzie z adnotacja
    > "checking account". Do tego konta dostajesz "normalny" numer konta

    Czyli co, spelnia warunki PayPala ?

    Bo Panowie gadamy, gadamy, psioczycie na CITI, ale innego takiego banku z
    tymi mozliwosciami to ja nie wyczytalem, wiec jak to jest ?

  • 27. Data: 2004-08-19 16:31:45
    Od: "PolandMET.com" <m...@m...net>

> [...]
    >
    > CitibankŽ Global Transfers let you move funds to, or receive funds from,
    > another Citibank account in the United States or any of these countries:

    Hmmmm. We francji bede w maju, chyba ze sie do UK przelece za 100zł :)))) na
    jeden dzien. Ale czy to warto dla paru dolcow oplaty za przelew ?? hehehehe
    Ja juz tam wole ten moj Raiffeisen-Volksbank, bo jest ok i dziala jak
    trzeba, no i kochaja mnie tam

  • 28. Data: 2004-08-19 17:16:05
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <cg2kl4$l7p$1@nemesis.news.tpi.pl>, m...@m...net
    says...

    > Czyli co, spelnia warunki PayPala ?
    >
    > Bo Panowie gadamy, gadamy, psioczycie na CITI, ale innego takiego banku z
    > tymi mozliwosciami to ja nie wyczytalem, wiec jak to jest ?

    Wedlug mnie moze. Jest to po prostu konto czekowe "uproszczone" bez
    wysylania papierowych wyciagow i bez obslugi CZEKOW ... ale pozostale
    funkcje (lacznie z ACH ... czyli formie w jakiej paypal dokonuje
    doepozytu srodkow pienieznych na konto) dzialaja normalnie.

    Niestety nie moge ci zasugerowac innego rozwiazania. Zwlaszca jezeli
    wymogime jest obsluga transferow miedzynarodowych przez WWW. Jak na
    razie kozystalem z Bank of America, Wells Fargo, Chase no i prawie z
    Citi. Jedynie w Citi widzialem opcje obslugi transferow miedzynarodowych
    przez WWW. Chetnei sie dowiem o innych bankach (w Stanach) ktore
    umozliwiaja taka opcje

    AP

  • 29. Data: 2004-08-19 18:01:10
    Od: "VX" <v...@n...net>

> [...]
    do
    > moich potrzeb.
    > Natomiast jeszcze niw widzialem jakiejs innej sensownej propozycji a by

    Czemu? A takie wymagania ma eBay i Pay Pal, ze konto musi byc checking....

  • 30. Data: 2004-08-19 18:04:10
    Od: "VX" <v...@n...net>

    Jezeli prowizja 2,9% ci pasuje to do przekazywania kasy do PL polecam
    polskie PayU. Zakladasz u nich konto, placisz karta debetowa wydana w
    obojetnie jakim banku w USA na czyjs e-mail i po okolo godzinie masz kase na
    koncie PayU. Stamtad juz tylko przelew na konto w Polsce i z glowy. Caly
    koszt to jak pisalem 2,9% od kwoty przelewu.