  • 1. Data: 2006-05-12 10:12:13
    Temat: Aut. podwyższanie kredytu na karcie
    Od: Darek <n...@n...net>

    Citi doprowadza mnie do szału z tym swoimi ciagłym podwyzszaniem limitu
    na karcie kredytowej. Robią to automatycznie i bez żadnego
    poinformowania klienta. Ani mi to potrzebne ani bezpieczne. :(

    A obniżenie limitu ? O to skomplikowana sprawa... Conajmniej miesiąc
    wykłócania się a i tak po pół roku znowu podwyższą ;(

    Ja rozumiem, że to jest w interesie Banku, ale może jest inny Bank,
    który nie robi takich akcji ze swoją karta kredytową.

    Czy istnieje w IVRP taki Bank co zanim podwyższy z własnej woli limit
    karty to chociaż zapyta klienta o zdanie ?

    --
    -=Darek=-

  • 2. Data: 2006-05-12 10:31:12
    Temat: Re: Aut. podwyższanie kredytu na karcie
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Darek wrote:

> [...]
    >
    > Ja rozumiem, że to jest w interesie Banku, ale może jest inny Bank,
    > który nie robi takich akcji ze swoją karta kredytową.

    BZWBK - z własnej woli nie podwyższy.
    KJ

  • 3. Data: 2006-05-12 12:18:42
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:e41o4f$mmp$1@news.onet.pl...

    > BZWBK - z własnej woli nie podwyższy.

    Podobnie BPH. I chyba Rajfi tez nie. Mille podwyzsza.

    marekz

  • 4. Data: 2006-05-12 12:36:43
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    Darek <n...@n...net> napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy istnieje w IVRP taki Bank co zanim podwyższy z własnej woli limit
    > karty to chociaż zapyta klienta o zdanie ?

    jeden telefon do citiphone i po góra 2 dniach masz limit zmniejszony do
    jakiego chcesz, sam to przerabiałem i nie miałem żadnych problemów

  • 5. Data: 2006-05-12 13:00:21
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Podobnie BPH. I chyba Rajfi tez nie. Mille podwyzsza.

    Mille podwyzsza, ale po podpisaniu aneksu, wiec nie tak bardzo automatycznie
    i dopiero za zgoda klienta, wiec chyba nie najlepszy przyklad...

    MAd Hat
    ter

  • 6. Data: 2006-05-12 16:57:23
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Darek <n...@n...net> writes:

    > Citi doprowadza mnie do szału z tym swoimi ciagłym podwyzszaniem
    > limitu na karcie kredytowej. Robią to automatycznie i bez żadnego
    > poinformowania klienta. Ani mi to potrzebne ani bezpieczne. :(

    Co w tym niebezpiecznego dla klienta? Zwlaszcza jesli bank autoryzuje
    powyzej limitu tak czy owak?

    Bo dla banku owszem - klient moze przestac byc wyplacalny, a bank
    naraza sie na niemozliwosc sciagniecia kary za przekroczenie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 7. Data: 2006-05-12 16:57:43
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> writes:

    > Mille podwyzsza, ale po podpisaniu aneksu, wiec nie tak bardzo automatycznie
    > i dopiero za zgoda klienta, wiec chyba nie najlepszy przyklad...

    Nie, aneks jest zbedny.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 8. Data: 2006-05-12 18:12:36
    Od: " r3d3" <r...@N...gazeta.pl>

    Darek <n...@n...net> napisał(a):

    > Citi doprowadza mnie do szału z tym swoimi ciagłym podwyzszaniem limitu
    > na karcie kredytowej. Robią to automatycznie i bez żadnego
    > poinformowania klienta. Ani mi to potrzebne ani bezpieczne. :(

    Niepotrzebne? Nie uzywaj. Niebezpieczne? Raczej dla banku nie dla Ciebie.

  • 9. Data: 2006-05-12 21:28:49
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Nie, aneks jest zbedny.

    Hmm - w umowie jest zapis ze moga automatycznie? Podwyzszyc?!

    Pozdr.,
    Piotr

  • 10. Data: 2006-05-12 23:03:16
    Od: Darek <n...@n...net>

    Seba wrote:

    > jeden telefon do citiphone i po góra 2 dniach masz limit zmniejszony do
    > jakiego chcesz, sam to przerabiałem i nie miałem żadnych problemów

    Żartujesz albo miałeś farta.
    3 telefony i deklaracja rezygnacji z karty zanim zmniejszyli i to
    dopiero po miesiącu bo "tak tylko system pozwala"
    A po pół roku oczywiście z powrotem podwyższyli do starego limitu ;(

    --
    -=Darek=-