    From: Tomek Głowacki <t...@t...pl.zx>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Aliorowa Maestro za granicą... :(
    Date: Mon, 03 Aug 2009 21:52:21 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    Witam,

    Tak na gorąco z pola walki - aliorowa maestro debetówka w Hiszpanii i na
    Gibraltarze, w różnych terminalach chipowych pokazywała mi język.

    Komunikaty na ekranikach terminali przecudne, różne, łącznie z takim, że
    karta nie ważna i chciano mi ją zatrzymać ;) W bankomatach działała
    nieźle, poza tym, że część bankomatów stawała kołkiem po włożeniu tej
    karty (inna z Pekao w tym samym ATMie - ok) i każda operacja trwała ja
    wiem, minutę? Bałem się, że mi zje tą kartę i odda konfetti...

    Jedynie w starych terminalach tylko "na pasek" było dobrze i dało się
    dokonać płatności, podpis i po temacie, wszystko grało.

    KK MC w porządku, śmigało wszystko ładnie, potwierdzanie pinem, część
    operacji offline, część online, jak u nas ;)

    Pozdr,
    Tomek