  • 1. Data: 2016-05-03 03:35:00
    Temat: Alior za darmo
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Zastanawiam sie nad kontem w Aliorze.
    CZy jest tam przymus posiadania karty? No poza karta nie ma chyba
    zadnych oplat?
    --
    TA

  • 2. Data: 2016-05-03 06:48:10
    Temat: Re: Alior za darmo
    Od: b...@o...pl

    Konto Wyższej Jakości Aliora jest darmowe we wszystkich obszarach, z gwarancją
    tego stanu na minimum 5 lat. Jedyny warunek bezpłatności to wpływ min. 2500 zł
    w miesiącu skądkolwiek (jednorazowo, nie można składać po kawałku).
    Na koncie nie ma obowiązku trzymania jakichkolwiek kwot i nie ma obowiązku
    posiadania karty.
    Mam to konto od pół roku i nie mam zastrzeżeń. Mam też mało używaną kartę
    skoro jest bezpłatna (na codzień używam kredytówki). Podobają mi się bezpłatne
    przelewy natychmiastowe bo jest to wtedy dobre centrum operacyjne gdy ma się
    więcej kont.

  • 3. Data: 2016-05-03 16:55:10
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    b...@o...pl wrote:

    > Konto Wyższej Jakości Aliora jest darmowe we wszystkich obszarach, z
    > gwarancją tego stanu na minimum 5 lat. Jedyny warunek bezpłatności to
    > wpływ min. 2500 zł w miesiącu skądkolwiek (jednorazowo, nie można składać

    właściwie... to są 2 warunki:
    * albo jednorazowy wpływ 2.500
    * albo wykrecenie 700 kartą debetową

> [...]
    > skoro jest bezpłatna (na codzień używam kredytówki). Podobają mi się
    > bezpłatne przelewy natychmiastowe bo jest to wtedy dobre centrum

    czy to oznacza, że Express Elixir jest bezpłatny w ramach tego konta w
    nieograniczonej liczbie transakcji?

    --
    Wysłane z pola.

  • 4. Data: 2016-05-03 20:37:04
    Od: b...@o...pl

    W dniu wtorek, 3 maja 2016 16:55:25 UTC+2 użytkownik janek z pola napisał:
> [...]
    > * albo jednorazowy wpływ 2.500
    > * albo wykrecenie 700 kartą debetową
    >
    > czy to oznacza, że Express Elixir jest bezpłatny w ramach tego konta w

    1. Z pytania o przymus posiadania karty wynikałoby, że pytający
    nie akceptuje wymogu jej posiadania więc pozostał mu jedyny warunek

    2. Nie wiem. Z każdego przelewu jaki wpływa kieruję express maksymalnie
    w dwóch kierunkach i tu nie napotkałem ograniczeń.

  • 5. Data: 2016-05-04 13:25:32
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-05-03 o 20:37, b...@o...pl pisze:
> [...]

    > 2. Nie wiem. Z każdego przelewu jaki wpływa kieruję express maksymalnie
    > w dwóch kierunkach i tu nie napotkałem ograniczeń.

    max 5tys dziennie

    --
    Pete

  • 6. Data: 2016-05-05 11:57:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <T...@s...in.the.world>
    T...@n...news.atma
    n.pl

    Jeśli założysz ze strony:

    http://danutac.oferty-kredytowe.pl/

    to coś Ci skapnę w razie czego.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 7. Data: 2016-05-07 01:42:21
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <b...@g...c
    om>,
    b...@o...pl wrote:

> [...]
    > w miesiącu skądkolwiek (jednorazowo, nie można składać po kawałku).
    W moim przypadku oznaczaloby to wplacanie z innego konta a potem
    wyplacanie 2500 zl.

    E, to chyba nie dla mnie.
    --
    TA