  • 11. Data: 2011-07-27 16:03:13
    Temat: Re: Alior tez ma "przelewy natychmiastowe"
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s...@p...org...

    > 28 czerwca transferowałem 40k (w 1 dzień) i nie było problemów.
    > Oczywiście na ten sam rachunek. Miałeś jakiś komunikat o limicie?

    Ja kilkanaście dni temu transferowałem ponad 200k i nic. Dwa czy trzy dni
    później po czwartym czy piątym przelewie zonk! Wcześniej też się zdarzały
    zonki, wydaje mi się, że przy dziewiątym przelewie z serii, co mi się od
    razu skojarzyło z limitem 10k EUR (swoją drogą czemu nie 15k EUR). Ostatnio
    to jakoś szybciej następuje dla danego numeru rachunku, tak jakby testowali
    niższy limit.

    Komunikatu jako takiego o przekroczeniu limitu nie ma. Pojawia się
    komunikat, że na podany numer rachunku chwilowo nie można dokonać przelewu.
    Są dwa przyciski: Zrezygnuj oraz Zmień numer rachunku. Czekanie kilku godzin
    niczego nie zmienia, dopiero północ resetuje ten limit. Jeżeli płacisz
    punktami BC, po wybraniu dowolnego przycisku punkty nie są pobierane, więc
    nie trzeba składać reklamacji.

    To raczej nie jest autorska inicjatywa BC. Coś czuję, że maczała w tym palce
    knf lub podobna szacowna instytucja. Jak się o tym rozmawia z BC to jak
    zawsze, zasłaniają się uogólnionymi względami bezpieczeństwa. Ale podejście
    do zagadnienia wykazują zdrowe. :)

  • 12. Data: 2011-07-27 16:06:00
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-07-27, MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > zawsze, zasłaniają się uogólnionymi względami bezpieczeństwa. Ale podejście

    Ue. To może Ciebie mają pod obserwacją, bo jednak przy 40 przelewach, sam bym
    miał procedurę do wzięcia konta w obserwację i ograniczenia ruchu. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2011-07-27 16:08:39
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    Aha, a moje pierwsze (jeszcze nieświadome) zetknięcie się z tym problemem
    wyglądało następująco: puściłem kilkanaście przelewów, wszystkie oprócz
    jednego doszły na rachunek docelowy - jeden wisi 20 minut, to już wiem, że
    będą z nim kłopoty. No to pisze maila do 'pomocy'. Po 15 minutach widzę
    zwrot prowizji, po półgodzinie środki wracają na rachunek źródłowy. No to
    dzwonię z pytaniem: co jest grane?, nie czekając na prawdopodobną mętną
    odpowiedź mailową. Odpowiedź: z przyczyn technicznych nie było można wykonać
    przelewu. Co się stało, pytam. Odpowiedź: z przyczyn technicznych nie było
    można wykonać przelewu. I wtedy tyle.

    No to go powtórzyłem z tymi samymi danymi. Jak zwykle doszedł po około
    minucie. Ale teraz wiem, że to był pierwszy objaw tego limitu.

  • 14. Data: 2011-07-27 16:11:59
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

> [...]

    > bym
    > miał procedurę do wzięcia konta w obserwację i ograniczenia ruchu. :)

    To swoją drogą jest możliwe, bo jest prawdopodobne, iż jestem jednym z ich
    najlepszych klientów detalicznych. ;-) Więc antypralnia im się może włączać.

    Ale wiem, że taki limit ma być wprowadzony dla wszystkich w najbliższych
    tygodniach, przynajmniej tak twierdzą (może to być naturalnie jakaś forma
    pocieszania mnie).

  • 15. Data: 2011-07-27 16:21:49
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 27 Lip, 15:26, "mx" <@m...@o...pl@> wrote:

    > Już 12 lipca nie mogłem mtransferować drugiej piątki do Meritum, do innych
    > banków kolejne piątki poszły bez problemów, do każdego po jednej.

    U mnie podobnie, spore srodki wisialy na lini BC do Meritum przez dobe
    (ogolnie reklamacja sprawnie poszla, oddali punkty za te przelewy +
    dostalem 20% bonus).
    Pozniej juz nie moglem robic przelewow na lini BC-> Meritum. Natomiast
    minute pozniej przelewy do Aliora chodza bez problemow.

    Wyjada mi sie, ze oni po prostu maja braki srodkow w mniej popularnych
    bankach. I trzeba czekac az je zasila tradycyjnym elixirem.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 16. Data: 2011-07-27 16:31:16
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000vbw.googlegroups.com...

    > U mnie podobnie, spore srodki wisialy na lini BC do Meritum przez dobe
    > (ogolnie reklamacja sprawnie poszla, oddali punkty za te przelewy +
    > dostalem 20% bonus).

    Na zawsze -20%?

  • 17. Data: 2011-07-27 21:32:56
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 27 Jul 2011 18:08:39 +0200, MarekZ napisał(a):

    > No to go powtórzyłem z tymi samymi danymi. Jak zwykle doszedł po około
    > minucie. Ale teraz wiem, że to był pierwszy objaw tego limitu.

    Po prostu idealnie im pasujesz na beta-testera :D

    Xenocide

  • 18. Data: 2011-07-28 16:21:25
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 27 Lip, 18:31, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Na zawsze -20%?

    Nie, tylko jednorazowo jak odali pkt za te przelewy.

    Swoja droga, reklamacje sprawnie ida, przelewy nie przeszly online,
    odczekalem godzine i do nich zadzwonilem skladaja reklamacje. Po ok
    godzinie telefon zwrotny ze mam dwie opcje do wyboru: natychmiastowy
    zwrot przelewow do banku nadawcy, albo przelew do banku odbiorcu
    nastepnego dnia.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 19. Data: 2011-07-28 17:47:39
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-07-28 18:21, Rafal M pisze:

> [...]
    > godzinie telefon zwrotny ze mam dwie opcje do wyboru: natychmiastowy
    > zwrot przelewow do banku nadawcy, albo przelew do banku odbiorcu

    Różnie bywa z reklamacjami, mój przelew odnalazł się po 10 dniach.

  • 20. Data: 2011-07-28 17:59:39
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <g...@r...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Różnie bywa z reklamacjami, mój przelew odnalazł się po 10 dniach.

    Ja akurat uważam, że obsługa reklamacji jest na wysokim poziomie.