  • 21. Data: 2009-02-04 20:36:46
    Temat: Re: Alior - prowadzenie rachunku - 7 zl
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > No ok, złożysz reklamację przez partyline, potem ją uwzględnią, oddadzą te
    > 7 zł i w czym problem?
    Jasne że oddadzą (mi 7 zł nie naliczyli tylko 2x 5 za bankomaty i 3 za
    kartę), ale sami mają kupę niepotrzebnej roboty i masa negatywnych opinii
    się pojawia.

  • 22. Data: 2009-02-04 20:42:57
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Użytkownik "ntx" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "pwz" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > tak, te 11% w skali roku:)...gdzie zarabia tylko 50% twoich oszczędnosci
    > <lol>. Dziekuje, jak mnie juz w reklamach chca wydymac.

    Pokaż mi reklamę w której nie oszukują :-)

  • 23. Data: 2009-02-04 21:26:53
    Od: BK <b...@g...com>

    On 4 Lut, 21:42, "Szymon" <s...@o...pl> wrote:

    > Pokaż mi reklamę w której nie oszukują :-)

    Pytanie czy w tej oszukuja skoro odrazu mowia, ze ON jest na polowe
    srodkow. A ze na polowe a nie na calosc? Dzieki temu [m.in] nie ma
    belki.

  • 24. Data: 2009-02-05 08:24:11
    Od: k...@o...pl

    On 4 Lut, 21:16, "ntx" <n...@s...pl> wrote:

    > tak, te 11% w skali roku:)...gdzie zarabia tylko 50% twoich oszczędnosci
    > <lol>. Dziekuje, jak mnie juz w reklamach chca wydymac.
    > pzdr
    No, lokata jest(znaczy była) na 11%.
    A , że nie dodaja, że na lokatę można wpłacić max 50% środków?
    Częsta zagrywka banków, "lokata na rok super% ale musisz mieć na nieco
    słabiej oprocentowanym koncie tyle samo"

    Gdyby pisali 5,5% tot eż by było źle, bo ktoś by policzył według tego
    odsetki, inaczej by się zaokrągliło niż wynika to z 11% od połowy,
    zapłąciłby podatek belki i wkurzał się jescze bardziej;)

  • 25. Data: 2009-02-05 08:53:02
    Od: BK <b...@g...com>

    On 5 Lut, 09:24, k...@o...pl wrote:

> [...]
    > odsetki, inaczej by się zaokrągliło niż wynika to z 11% od połowy,
    > zapłąciłby podatek belki i wkurzał się jescze bardziej;)

    ;-)

    Dokladnie ;) Jak nie zrobic zawsze jest grupa niezadowolonych.
    Konstrukcja ON jest taka a nie inna - daje to dwa plusy "bezbelkowosc"
    i duza plynnosc srodkow zgromadzonych na ROR/ON. Mozna dac ROR 5,5% od
    calosci ale to juz nie byloby to samo :) A czy bank chcial "oszukac"
    klientow? Chyba nie - skoro wszyscy sa doskonale poinformowani o tym,
    ze 11% bylo dla polowy :)

  • 26. Data: 2009-02-05 10:53:12
    Od: pwz <p...@j...pl>

    pwz pisze:
    > Witam!
    > Czy czegoś nie doczytałem, czy też Aliorowe konto miało być darmowe? Bo
    (...)

    Na maila do Aliora dzisiaj otrzymałem odpowiedź o następującej treści:
    "Szanowny Panie,
    Dziękuję za zainteresowanie ofertą Alior Banku S.A.
    W odpowiedzi na Pana zapytanie informuję, że jeżeli wnioskował Pan o
    Konto osobiste, które w Alior Banku prowadzone jest bezpłatnie i
    umożliwia wypłaty środków bez prowizji ze wszystkich bankomatów na
    terenie Polski jak i poza granicami kraju, a mimo tego została Panu
    pobrana opłata w wysokości 7,00 zł jak za prowadzenie Konta Zakupowego,
    bardzo proszę o zweryfikowanie danych zawartych na umowie o rachunek i
    kontakt z Oddziałem Banku lub Infolinią. Nasz Doradca podejmie stosowną
    interwencję w tej sprawie. Ze względów bezpieczeństwa niestety nie ma
    możliwości, aby rozwiązać tą kwestię droga mailową.
    (...)"

    Od kilkudziesięciu minut staram się połączyć z infolinią i... staram się :-\
    pwz

  • 27. Data: 2009-02-05 11:37:07
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 05 lut 2009 o 11:53 GMT, pwz napisał(a):

> [...]
    > (...)"
    > Od kilkudziesięciu minut staram się połączyć z infolinią i... staram się :-\

    Droga majlowa przez infomaila(linie) nie da rady :), ale jezeli masz
    opiekuna osobistego w banku, to ja jak do tej pory nie mialem nigdy
    problemow zeby zalatwic sprawy mailowo lub telefonicznie bez czekania na
    infolinie.

    Najczesciej jezeil mam jakis pilny problem to dzwonie do opiekuna, przedstawiam
    moj problem w 30 sekund i slysze: "dobrze, to ja sie zarez zorientuje i
    ustale dlaczego wystapil problem i oddzwonie do pana za chwile", dzieki
    czemu nie musze wisiec na infolinii pol godziny... :) dla mnie to jest
    wlasnie wyzsza kultura bankowosci, jak dla mnie to jestem bardzo zadowolony
    :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 12:28:28 up 3:16, 3 users, load ]

  • 28. Data: 2009-02-05 11:53:44
    Od: BK <b...@g...com>

    On 5 Lut, 12:37, Brzezi <b...@g...com> wrote:

> [...]
    > [ LinuxUser: #249916          ][      average: 0.19, 0.14, 0.10               ]

    Potwierdzam - ja mailowo atakuje swoja "bankierke" i generalnie duzo
    spraw moge zalatwic/wyjasnic. Ew. telefonicznie [chociaz to czesciej
    ona dzwoni]. Ostatecznosc to wizyta w oddziale. na infolini nic nie
    zalatwialem jeszcze, mailowo z bankiem jako bankiem tez nic.

  • 29. Data: 2009-02-06 14:02:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Szymon" gmcoma$iv3$...@m...internetia.pl

    > A co mają odpisać
    > "uznajemy reklamację, oddajemy 7 zł i po problemie" :-)

    Ja kiedyś zareklamowałem niesłusznie pobraną opłatę w PKO bp (dzisiaj
    PKO BP SA) -- kobieta zrobiła się czerwona, zmieszała się, przeprosiła
    mnie i zapytała mnie, dlaczego zgłaszam takie coś dopiero wówczas, gdy
    ,,skaczemy sobie do oczu'' (bo akurat wówczas prowadziłem z nimi wojnę
    o coś innego) przeprosiła (zrzuciła winę na prawosławnych, ;) czyli na
    Greków, głównie ;) na ZORBĘ) i pieniądze natychmiast wróciły na moje konto.

    -=-

    IMO ci z Alior powinni natychmiast oddać, przeprosić i dać jakiś gratis jako
    zadośćuczynienie.

    -=-

    O co toczyliśmy (pod górę?) wojnę -- ja i PKO bp? O czeki. O czeki, które
    mi do niczego nie były potrzebne. O czeki, które kosztowały mnie. Centrala
    przyznała mi rację i zaproponowała szybką akcję, ale zaczepiłem się (pismami
    oczywiście -- spór był prowadzono także, a raczej głownie na piśmie) o oddział
    regionalny i decydenta mego oddziału zmiękła... Niestety nie do końca, bo mi
    zaproponowała złożenie oświadczenia sprzeczne z prawdą.. I tu nagle,
    niespodziewanie nastąpiła interwencja niebios -- zlikwidowano czeki
    w ogóle w tym banku...

    BOŻE!!! NA KROK OD ZWYCIESTWA, BO CENTRALA BYŁA GOTOWA JUŻ NA ZRZUCENIE BOMBY
    TERMOJĄDROWEJ...

    Nie pamiętam, ile czasu toczyliśmy ten spór (przynosiłem pisma do banku; bank odsyłał
    do mnie
    Tradycyjną Pocztą Polską) ale że bank odpowiadał po dwóch tygodniach (ja po dwóch
    dniach)
    mogło to trwać parę miesięcy... W sporze pomagali mi profesjonaliści -- spece z
    wydawnictwa
    (korygowali ortografię, gramatykę, a nawet styl oraz coś jeszcze) i spece od prawa...

    Bankierka nie miałaby żadnych szans nawet wówczas, gdyby nie myliła się, a popełniała
    błędy tak smutne, że aż przykro się robiło ,,postronnym'', którzy kibicowali nie jej,
    ale mnie. Na swoją obronę miała ,,modlitwę'', czyli (akurat u niej) przekleństwa --
    Anna
    Błędowska (jeśli dobrze pamiętam nazwisko) śmieszyła mnie tylko tym swoim
    przeklinaniem. :)
    Jakby dmuchnięciem astmatyka :) taranować wieżowce...

    Tak sobie teraz myślę, gdy przypominam ten spór, czy w Mille nie widzę kobiety, która
    kiedyś pracowała w Regionalnym PKO bp... Zapytam dzisiaj, gdy zabiorę efekty
    licytacji...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2009-02-06 14:10:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "SDD" gmcns4$rq4$...@n...onet.pl

    > Kultura polega na tym, ze zaplaca tylko ci, ktorzy sie nie skapna :)

    IMO to straszliwe dziadostwo -- takie postępowanie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'