  • 1. Data: 2010-04-30 11:29:03
    Temat: Alior filtrowanie przelewow po tekscie
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Witam

    Dziwna sprawa z Aliorem, albo mam pomrocznosc jasna albo Alior ma wadliwy
    system?

    Do skutecznego i efektywnego przegladania histori rachunku zalozylem 4 filtry,
    dodalem swoje nazwy dla tych filtrow i ogolnie myslalem ze super ale...

    Od lutego do kwietnia dostalem kilka przelewow ktore powinny byly sie zalapac
    na filtr, ta sama nazwa nadawcy w przelewie. Wlaczam filtr i jego dzialanie
    konczy sie na styczniu br, do tego 2 przelewy z 2009 i dalej nic, jakby ich nie
    bylo.

    Wylaczam filtr - widac wszystkie operacje na koncie, i mam owe przelewy, z
    takim samym ciagiem znakow. Wiec filtr nie pokazal mi wszystkiego a powinien. O
    co wiec chodzi?

    TIA