    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Alior Sync to jak nic będzie nowy półbank ...
    Date: Tue, 12 Feb 2013 17:37:26 +0000 (UTC)

    ... a być może już nim jest ;)

    Na koniec listopada zgłosiłem reklamację transakcji kartę debetową.
    Dowiedziałem się że okres oczekiwania dla karty to 60 dni. Kilka dni temu
    zadzwoniłem co tam słychać. Dowiedziałem się, że te 60 dni to jest 'dni
    roboczych'. To już mnie zastanowiło, no ale trudno. Dzisiaj mija 60 dni
    roboczych i co? Dzwoni do mnie ten półbank i informuje, że muszę wypełnić
    jakiś formularz (prawdopodobnie do chargeback), który mi prześle. Lekko
    się zirytowałem i pytam Pani czy na to potrzebowali 60 dni roboczych?
    Pani oczywiście, że to nie ona i tylko taki ma task. Ja mówię, że
    rozumiem ale skoro mają czas na ustosunkowanie się do reklamacji, to
    wypadło by się stosować. Na to Pani mi, że oni mają czas "niezwłocznie
    jak to możliwe". Hmmm tu już mnie rozłożyła. Podziękowałem i poprosiłem o
    formularz.
    Z moich dotychczasowych kontaktów to zawsze było to 60 dni (na pewno nie
    roboczych) i wiadomo, że mogło się deko przedłużyć. Tutaj jednak
    wychodzi, że jak się zbliżał termin 60 dni to ktoś w końcu zobaczył czego
    dotyczy ta reklamacja. To są procedury półbanku, jak nic ;)

    --
    xbartx