  • 1. Data: 2009-01-20 22:49:40
    Temat: [Alior] Przelewy z kk działają spod www
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dzisiaj założyłem sobie drugie konto w Aliorze i muszę ich pochwalić.
    Zadzwoniłem około godziny 19.00. Po zalogowaniu i wybraniu 0 od razu
    połączenie z konsultantem i cała procedura otwierania nowego rachunku
    trwała dosłownie minutę, góra dwie - dla mnie miłe zaskoczenie, że dało
    się przez www i że tak szybko. Dobrze rokuje na przyszłość.
    Chciałem sprawdzić jak działają przelewy między rachunkami i tak
    patrzę, próbuję i przelałem sobie z kk 25 PLN, które
    pojawiły się na moim koncie z lokatą ON. Tak przelewy z kk działają w
    Aliorze z poziomu www :)

    Xenocide

  • 2. Data: 2009-01-20 23:10:08
    Temat: Re: Przelewy z kk działają spod www
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 20 Sty, 23:49, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Dzisiaj założyłem sobie drugie konto w Aliorze

    To można miec dwa ROR-y ? Mnie powiedziano, że jeden !

  • 3. Data: 2009-01-20 23:14:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Tue, 20 Jan 2009 15:10:08 -0800 (PST)
    szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > To można miec dwa ROR-y ? Mnie powiedziano, że jeden !

    Też mi to gdzieś umknęło :/
    Zakładasz drugi przez telefon, tak jak napisałem, bez karty, po co to
    już chyba wiadomo ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-01-20 23:20:44
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Sty, 00:14, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Też mi to gdzieś umknęło :/
    > Zakładasz drugi przez telefon, tak jak napisałem, bez karty, po co to
    > już chyba wiadomo ;)
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    > Xenocide

    A nie jest tak przypadkiem, że zakładają Ci konto oszczednościowe, a
    mówią, ze to ROR z powodu ignorancji i ziewania na szkoleniach ?

  • 5. Data: 2009-01-20 23:28:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Tue, 20 Jan 2009 15:20:44 -0800 (PST)
    szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > A nie jest tak przypadkiem, że zakładają Ci konto oszczednościowe, a
    > mówią, ze to ROR z powodu ignorancji i ziewania na szkoleniach ?

    Pani się pytała i powiedziałem, że chcę założyć drugi taki sam
    rachunek, z włączoną lokatą nocną, bez karty debetowej i wyciągami
    elektronicznymi. Nazwy sobie zrobiłem dla rozpoznania, przelewy idą
    między rachunkami, także gra i buczy.

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-01-20 23:34:00
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Sty, 00:28, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > rachunek, z włączoną lokatą nocną, bez karty debetowej i wyciągami
    > elektronicznymi. Nazwy sobie zrobiłem dla rozpoznania, przelewy idą

    Żeby Ci nie założyli jakiegoś konta zakupowego, też jest z lokata
    nocną !

  • 7. Data: 2009-01-21 00:59:28
    Temat: Re: [Alior] Przelewy z kk działają spod www
    Od: sorden <s...@w...pl>

    xbartx wrote:

    > Chciałem sprawdzić jak działają przelewy między rachunkami i tak
    > patrzę, próbuję i przelałem sobie z kk 25 PLN, które

    Ile sobie za to policzyli ?

    --
    in

  • 8. Data: 2009-01-21 06:51:39
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 20 Jan 2009 23:49:40 +0100, xbartx <b...@h...net> wrote:

    >Zadzwoniłem około godziny 19.00. [...] dla mnie miłe zaskoczenie, że dało
    >się przez www
    Dzwoniłeś przez www? :)

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc
    wczasy nad morzem www.nadmorze.pl

  • 9. Data: 2009-01-21 08:58:42
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 21 sty 2009 o 01:59 GMT, sorden napisał(a):

    > Ile sobie za to policzyli ?

    Jezeli zlozyles w odpowiednim terminie wniosek o karte, to przelewy z karty
    sa CALKOWICIE darmowe, traktowane sa jak operacje bezgotowkowe bez
    jakiejkolwiek prowizji

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ It is your destiny. ]
    [ Ekg: #3781111 ][ - Darth Vader ]

  • 10. Data: 2009-01-21 09:15:33
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 07:51:39 +0100, WAM napisał(a):

    > Dzwoniłeś przez www? :)

    Wiesz to taki skrót myślowy, bo mój stacjonarny telefon jest VoIP i
    doładowuje go przez www ;)

    Xenocide