  • 1. Data: 2006-01-11 15:06:19
    Temat: A może KBC...?
    Od: "lion" <l...@w...pl>

    Mam konto podstawowe w Raiffeisen i dodatkowe w mBanku.
    Za 2 miesiące w Raiffeisen zaczyna obowiązywać nowa tabela opłat. Do tej pory
    wypłata z obcych bankomatów wynosiła 1zł. Od kwietnia bezpłatne będą tylko
    bankomaty własne i Euronetu. Z innych opłata wynosi 4,99zł. Problem w tym, że w
    moim mieście jest co prawda oddział Raiffeisen, ale nie ma on bankomatu, nie ma
    też u mnie Euronetu, czyli wypłata z bankomatu staje się zbyt kosztowna.
    Postanowiłem zmienić konto. Co wybrać?
    Priorytety: bezpłatne przelewy przez net, bezpieczeństwo racunku w internecie,
    możliwość wypłaty bezprowizyjnej w bankomacie, oddział w moim mieście.
    Oddziały u mnie mają: Kredyt Bank ( podobno niezbyt dobre zabezpieczenia
    internetowe, zastanawiam się nad Ekstrakontem VIP), Pekao SA ( nizbyt ich lubię,
    ale w ostateczności...), Lukas ( ale nie ma bankomatu), BGŻ ( tylko kilka
    pierwszych przelewów za 0zł, później płatne), Millenium( płatne przelewy), PKO(
    płatne przelewy). Na placu boju zotaje więc chynba tylko Pekao i KBC. Co
    radzicie?

  • 2. Data: 2006-01-11 17:23:20
    Temat: Re: A może KBC...?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "lion"
    > Priorytety: bezpłatne przelewy przez net, bezpieczeństwo racunku w
    > internecie,
    > możliwość wypłaty bezprowizyjnej w bankomacie, oddział w moim
    > mieście.

    ja bym ci jednak radzil Fortis Bank
    wizyta w oddziale bedzie potrzebna tylko jedna - jak powiedza ze
    mozesz odebrac certyfikat, a z Sieradza do Łodzi jest raptem 59 km :-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2006-01-12 07:58:33
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

    > BGŻ ( tylko kilka
    > pierwszych przelewów za 0zł, później płatne),

    Niekoniecznie - można przecież robić zlecenia stałe z terminem realizacji
    jeden raz, co jest za darmo. Ja mam u nich konto od kilku lat i sobie
    chwalę, np. sporo wpłacam, a u nich w oddziale zero kolejek, a serwis
    internetowy mają bardzo porządny i on-line (np. wpłacasz w kasie i forsa
    natychmiast dostępna). Może zaryzykuj u nich?

    Grzexs

  • 4. Data: 2006-01-12 08:29:02
    Od: "mo" <s...@p...onet.pl>

    w mille premium przelewy sa bezplatne - kosztuje 15PLN, ale po spelnieniu
    pewnych warunkow moze byc prowadzone za friko.

  • 5. Data: 2006-01-12 08:58:07
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    lion wrote:
> [...]
    > możliwość wypłaty bezprowizyjnej w bankomacie, oddział w moim mieście.

    Możesz się zastanowić nad tendemem VWBank i Inteligo.

    W VWBank możesz założyć tylko samo Plus Konto albo Plus Konto i
    e-Direct. Różnice są następujące:

    - do Plus Konta nie możesz mieć karty
    - token do konta jest za darmo jak masz e-Direct, do Plus Konta 36zł/rok
    (ale teraz jest promocja 1zł / rok)

    Konto jest zabezpieczone dobrze (token), zalety karty są takie, że jak
    wypłacasz co najmniej 400zł z dowolnego bankomatu(!) to nie pobierają
    prowizji, poniżej 400zł 1,5zł prowizji, wszystkie przelewy są darmowe.

    Dodatkowo możesz założyć sobie konto w Inteligo, gdzie masz kartę, którą
    możesz wypłacać pieniądze za darmo w bankomatach PKO BP i za darmo
    wpłacać na konto w oddziałach (ale tego nei jestem na 100% pewien bo nie
    korzystałem nigdy z tego - ale wydaje mi się, że widziałem to gdieś
    zapisane). Opłata za konto to 99gr/miesiąc (dokładniej to opłata za kartę).

    Jeśli zaś zależy ci na rozmowie w oddziale co jakiś czas to poszukaj
    najtańszego w utrzymaniu z możliwych kont z kartą bankomatową, i
    przelewaj z VW co jakiś czas do niego pieniądze jak chcesz je wypłacić w
    bankomacie.

    Decyzja należy do Ciebie, ja sobie chwalę taki tandem (+ jescze mBank do
    zabawy z funduszami inwestycyjnymi)

    reik.