  • 11. Data: 2010-09-24 09:15:07
    Temat: Re: 5000 na rok
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-09-23, ~|_ukasz <l...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Znajomi zwrócili się do mnie z następującym pytaniem - jak najtaniej
    > pożyczyć 5kzł na około rok?

    Chyba Polbank i jedna z jego kart kredytowych, np:
    http://www.polbank.pl/karty-kredytowe/karty-prestizo
    we.html

    "Nowy telewizor czy laptop łatwiej kupić na raty,
    dlatego oferujemy Ci dostęp do najtańszego
    na rynku kredytu ratalnego w karcie.

    Większe zakupy będziesz mógł rozłożyć na 2, 5, 10 lub 12
    nieoprocentowanych rat.

    Jedynym kosztem jest opłata za rozłożenie transakcji
    na raty, wynosząca tylko 5% wartości transakcji
    (także rozkładana na raty)."

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2010-09-24 22:07:48
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    > nieoprocentowanych rat.
    >
    > Jedynym kosztem jest opłata za rozłożenie transakcji
    > na raty, wynosząca tylko 5% wartości transakcji

    Plus opłata roczna za kartę = 150 zł
    No i prestiżowej nie dadzą komuś, kto potrzebuje pożyczyć 5000.

    Feromon

  • 13. Data: 2010-09-25 09:34:05
    Od: "\"Ja-Gaar\" Bestia Miiny" <v...@g...com>

    > Jedynym kosztem jest opłata za rozłożenie transakcji
    > na raty, wynosząca tylko 5% wartości transakcji
    > (także rozkładana na raty)."

    Ano właśnie, czyli oferta Citi jest analogiczna: nie trzeba patrzec na
    żadne dziwne wskaźniki,
    po prostu jest to koszt rozłożenia na raty... czy to dużo czy mało?
    można porównać z takim
    Providentem na przykład.
    NIe od dziś wiadomo, że banki najchętniej pożyczają tym, którzy i tak
    już mają pieniądze. o_O...

    pozdr.

  • 14. Data: 2010-09-25 11:51:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-09-24, Feromon <f...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Plus opłata roczna za kartę = 150 zł

    Akurat Polbank chyba ma nadal najłagodniejsze kryteria
    zwolnienia z opłat?

    > No i prestiżowej nie dadzą komuś, kto potrzebuje pożyczyć 5000.

    To był przykład.
    Każda Polbankowa umożliwia rozłożenie na raty, prawda?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2010-09-25 11:59:49
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-09-25, "Ja-Gaar" Bestia Miiny <v...@g...com> wrote:

    [...]

    > po prostu jest to koszt rozłożenia na raty... czy to dużo czy mało?
    > można porównać z takim

    Przede wszystkim te oprocentowanie 5%, czy 6% za całość, to nie jest
    mało, ale należy zauważyć, że inne banki też doliczają prowizję i zazwyczaj
    jest to 3-4%. Za uruchomienie kredytu odnawialnego też.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl