eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansowe › Płatności mobilne w opinii banków

Płatności mobilne w opinii banków

2013-08-05 13:45

Przeczytaj także: Polbank EFG uruchomił Płatności Mobilne


Podczas gdy dominującą funkcjonalnością pozostaje aplikacja płatnicza, eksperci dostrzegają ważną rolę usług lojalnościowych. Aż 42% z nich widzi potrzebę uruchomienia aplikacji lojalnościowej w ramach oferowanych usług mobilnych (w naszej ankiecie przeprowadzonej w 2011 roku, odsetek ten był o 7% niższy).

fot. mat. prasowe

Jakich funkcjonalności oczekuje bank w mobilnym portfelu?

Dominującą funkcjonalnością pozostaje aplikacja płatnicza - 53 proc.


Jakich funkcjonalności w ramach aplikacji płatniczej chcą badane banki? Przede wszystkim debetowej i kredytowej (36%). Rachunek bieżący i portfel elektroniczny powinien znaleźć się w ofercie według 14% ankietowanych.

fot. mat. prasowe

Jakich funkcjonalności w ramach aplikacji płatniczej chcą badane banki?

Przede wszystkim debetowej i kredytowej (36%).


Na korzyść banków rozstrzygnięta została kwestia własności oprogramowania – tak uznało 50% ankietowanych. 33% na właściciela typuje partnera technologicznego. To bank, w opinii co drugiego badanego powinien być również pierwszą linią kontaktu z klientami w sprawach związanych z usługami mobilnymi.

fot. mat. prasowe

Właściciel mobilnego portfela

50 proc. respondentów uważa, że właścicielem oprogramowania powinien być bank.


Wynik ten jest spójny ze zdaniem 69% polskich konsumentów, bo tylu z nich przyznaje, że w roli dostawcy mobilnego portfela najchętniej widziałoby swój bank.

poprzednia  

1 2

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: