Płatności mobilne w opinii banków
2013-08-05 13:45
Przeczytaj także: Polbank EFG uruchomił Płatności Mobilne
Podczas gdy dominującą funkcjonalnością pozostaje aplikacja płatnicza, eksperci dostrzegają ważną rolę usług lojalnościowych. Aż 42% z nich widzi potrzebę uruchomienia aplikacji lojalnościowej w ramach oferowanych usług mobilnych (w naszej ankiecie przeprowadzonej w 2011 roku, odsetek ten był o 7% niższy).
fot. mat. prasowe
Jakich funkcjonalności oczekuje bank w mobilnym portfelu?
Jakich funkcjonalności w ramach aplikacji płatniczej chcą badane banki? Przede wszystkim debetowej i kredytowej (36%). Rachunek bieżący i portfel elektroniczny powinien znaleźć się w ofercie według 14% ankietowanych.
fot. mat. prasowe
Jakich funkcjonalności w ramach aplikacji płatniczej chcą badane banki?
Na korzyść banków rozstrzygnięta została kwestia własności oprogramowania – tak uznało 50% ankietowanych. 33% na właściciela typuje partnera technologicznego. To bank, w opinii co drugiego badanego powinien być również pierwszą linią kontaktu z klientami w sprawach związanych z usługami mobilnymi.
fot. mat. prasowe
Właściciel mobilnego portfela
Wynik ten jest spójny ze zdaniem 69% polskich konsumentów, bo tylu z nich przyznaje, że w roli dostawcy mobilnego portfela najchętniej widziałoby swój bank.
1 2
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Alior Bank wprowadza T-Mobile MyWallet
-
Płatności mobilne Visa w Europie 2013
-
Płatności mobilne wspierają handel
-
Dlaczego płatności mobilne zyskują popularność?
-
Czy płatności mobilne mają przyszłość?
-
Płatności mobilne: oczekiwania Polaków
-
E-commerce: płatności mobilne zwiększają sprzedaż
-
Jak płacić telefonem w sklepie?
-
Płatności telefonem zdobędą serca Polaków?
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)