Debiut Gino Rossi na GPW
2006-06-26 12:00
Przeczytaj także: Giełdowy debiut Pamapol S.A.
Gino Rossi jest liderem na polskim rynku obuwniczym w segmencie obuwia klasy wyższej i średniej. Podstawową działalnością Spółki jest dystrybucja markowego obuwia produkcji własnej oraz pochodzącego z importu, poprzez sieć salonów firmowych "Gino Rossi".Oferta Spółki obejmuje obuwie wizytowe, weekendowe i codzienne oraz akcesoria i galanterię. Obuwie dostępne w ofercie Spółki sygnowane jest markami Gino Rossi, G&R oraz Geox. Obuwie marki Gino Rossi skierowane jest do wymagających klientów skłonnych za wysoką jakość produktu zapłacić wyższą cenę. G&R jest marką stosunkowo nową, która została wprowadzona na rynek pod koniec 2004 roku. Obuwie G&R plasowane jest w średnim segmencie cenowym i skierowane jest do mniej zamożnych klientów, którzy dokonując zakupów kierują się wysoką jakością produktu i jego modnym wzornictwem.
Emitent jest również generalnym przedstawicielem w Polsce włoskiej marki obuwia Geox z oddychającą podeszwą i pochłaniającą wilgoć podpodeszwą. Obuwie marki Geox dostępne jest w sieci salonów Gino Rossi oraz w salonach Geox.
Emitent prowadzi swoją działalność na terytorium Polski oraz za granicą. Na terenie Polski realizuje się około 90% sprzedaży. Salony oferujące obuwie marek Gino Rossi i G&R zlokalizowane są w większości dużych i średnich miast Polski.
Cena emisyjna akcji wynosiła 12,00 zł. Kurs otwarcia akcji w dniu debiutu wyniósł 12,45 zł.
oprac. : Joanna Kujawa / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
GPW: debiut spółki Euromark Polska
-
Giełdowy debiut spółki AB
-
Unima 2000 - kolejny debiut na GPW
-
Nowi członkowie GPW
-
Debiut spółki One-2-One na GPW
-
Hyperion: udany debiut na GPW
-
Astarta Holding - zagraniczny debiut na GPW
-
Giełdowy debiut spółki Interferie SA
-
Debiut spółki Action SA