eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansowe › PayPal: m-commerce rośnie w siłę

PayPal: m-commerce rośnie w siłę

2013-11-02 00:22

Przeczytaj także: M-commerce 2013


Zakupy zawsze i wszędzie to nie trend - to trwała zmiana w zachowaniu. Pośród już ponad 100 sklepów w Polsce, z 5000 na świecie, które nawiązały z nami współpracę, odnotowujemy bardzo znaczące wzrosty wejść mobilnych miesiąc do miesiąca oraz zwiększone przywiązanie do marek, które oferują przyjazne rozwiązania mobilne. Szczególnie, jeśli są to dedykowane aplikacje na smartfony i tablety – ocenia Iwo Szapar, General Manager Shopgate Polska. - Klienci oczekują użytecznej oraz szybkiej strony mobilnej czy aplikacji. Jak wynika z naszych obserwacji, 60% użytkowników opuszcza nie-mobilną stronę, z czego 40 % od razu szuka produktów u konkurencji. Globalna współpraca z PayPalem to możliwość zaoferowania naszym sklepom bardzo zaawansowanych technologicznie, jednak maksymalnie prostych i użytecznych płatności mobilnych swoim klientom. Głęboka integracja PayPal Express Checkout zapewnia użytkownikom możliwość płatności 3 kliknięciami, bez konieczności opuszczania strony czy też aplikacji – dodaje.

Od wygody przeprowadzenia płatności na smartfonie czy tablecie, w dużym stopniu zależy poziom konwersji w sklepie internetowym. Cześć użytkowników rezygnuje bowiem z zakupu, jeśli płatność jest zbyt skomplikowana lub budzi wątpliwości co do bezpieczeństwa.

Kupując za pomocą smartfonów czy tabletów konsumenci oczekują przede wszystkim wygody i bezpieczeństwa, a także szybkości z jaką mogą dokonywać transakcji. Zapłata z wykorzystaniem aplikacji PayPal daje pełną ochronę i średnio trwa zaledwie 15 sekund. Mimo już istniejących udogodnień, PayPal stale kładzie nacisk na wprowadzanie kolejnych innowacji, a w Polsce na współpracę i wsparcie dla lokalnych sprzedawców – mówi Matt Komorowski, Head of Sales, Central & Eastern Europe, PayPal.

Dodatkową zachętą dla klientów do użycia smartfonów na zakupach według Ipsos to kupony rabatowe (41% wskazań) oraz możliwość zdobycia punktów w programach lojalnościowych (23%). Wiele sklepów internetowych dostrzegając ten trend organizuje liczne promocje, np. dla klientów płacących za pośrednictwem kont PayPal. Mogą oni liczyć na okresowe zniżki czy darmową dostawę w kraju jak i coraz częściej zagranicą.

Przed przedsiębiorcami prowadzącymi handel w sieci kanał mobilny otwiera zupełnie nowe możliwości. Udostępnienie platform sprzedażowych na urządzenia mobilne pozwala m.in. na zaproponowanie klientom dodatkowych usług, jak np. możliwość odprawy na lotnisku dla kupujących bilety lotnicze. Dzięki aplikacjom mobilnym sprzedawcy są też w stanie precyzyjnie określić aktualną lokalizację klienta i zaproponować mu rabaty czy oferty specjalne w odpowiednim miejscu i czasie. Widać, że klienci już dziś chętnie korzystają z tych możliwości. Sprzedawcom nie pozostaje nic innego, jak przyłączyć się do nowej rewolucji w e-handlu. M-commerce nie jest już bowiem jedną z dostępnych opcji, a staje się koniecznością.

poprzednia  

1 2 3

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: