  • 1. Data: 2003-04-21 20:55:21
    Temat: zmykam z ING do Fortis Bank Polska -> ePakiet
    Od: "Maciek Koss" <m...@g...pl>

    I ja dorzuce do kociolka. Po prostu zagotowalem sie jak na BSK Online
    przeczytalem
    o super podwyzce. By by by ING, a pawie go polubilem,po mimo pierepalek na
    poczatku,
    kiedy to wkurzony niekompetencja Odzialu (na ul.Jana Pawła II / wawa) w
    ktorym otworzylem rachunek, po prostu
    zmienilem oddzial i to tez nie bez problemow (ale bylem juz przyzwyczajony i
    nauczony ze w BSK dokumeny moga zaginac bez iwsci) i tak tez sie stalo przy
    pierwszej probie zmiany oddzialu, moj wniosek a jakze zagubil sie :). Ale
    w koncu i ie bez problemow udalo sie. Przenioslem sie do Oddzialu na Kacza.
    I powiem wam, ze poczulem roznice od razu, jak
    w tej reklamie... Mila, kompetentna i sprawna obsluga. Zawsze wyczerpujaca
    informacja. Po prostu profesjonalizm.
    Porownojac obydwa Oddzialy mozna by rzec , ze roznia sie jak kolor czarny i
    bialy, jak plus i minus.
    Szkoda mi Kaczej... Jedank po dwoch latch czas zmienic bank ktory nie
    szanuje swoich klientow.
    Obiektywnie patrzac, to jednak ktos musi zaplacic za bledy w ING BSK, a kto
    ma zaplacic
    - zaplaci klient oczywiscie.
    Ja sie wypisuje.

    Pozdrawiam grupowiczow,