  • 1. Data: 2010-05-08 00:26:04
    Temat: załoga żyje (2:00)
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    http://www.youtube.com/watch?v=5FJy9_-wfk0

    drugi film ze Smoleńska,
    w drugiej minucie filmu na ścieżce dźwiekowej bardzo wyraźnie słychać słowa
    po polsku: ZAŁOGA ŻYJE.

    Dodatkowo dzisiaj podali w wiadomościch TVP1 o 20:00, że według zeznań
    znajdujacych się w aktach, a zlożonych przez któregoś z naocznych świadków,
    załogę znaleziono w kabinie pilotów, przypiętą pasami w fotelach...

    Ktoś tu kłamie, bo według oficjalnej wersji rozpowszechnianej do niedawna,
    nie można było zidentyfikowac ciał pilotow (zostały zidedntyfikowane
    praktycznie na końcu, po wielu dniach, na podstawie badań DNA).

  • 2. Data: 2010-05-08 08:57:44
    Temat: kaczynski i jego kancelaria ma krew na rekach ale wawel kaczynski dostal dostal...
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    kancelaria prezydenta jest odpowiedzialna za liste osob na pokladzie - a
    wiec takze przyczynila sie do tragedii jaka miala miejsce 10 kwitnia 2010.

  • 3. Data: 2010-05-08 09:11:17
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    > kancelaria prezydenta jest odpowiedzialna za liste osob na pokladzie - a
    > wiec takze przyczynila sie do tragedii jaka miala miejsce 10 kwitnia 2010.

    Tym tokiem rozumowania można dojść do wniosku, że przyczynili się do
    tragedii sowieci bo wymordowali w Katyniu naszych oficerów, gdyby nie oni,
    nie byłoby wizyty.
    Idąc dalej można powiedzieć, że do katastrofy przyczyniło się istnienie
    gatunku ludzkiego.
    Jeszcze dalej - do katastrofy przyczyniło się też to, że na Ziemi istnieje
    życie.

    Chyba z logiką u kolegi nie jest za dobrze.

    DJ

  • 4. Data: 2010-05-08 09:25:50
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    DJ(Dominik) pisze:

> [...]
    > życie.
    >
    > Chyba z logiką u kolegi nie jest za dobrze.

    ;) psuja ;) popsul...;)

    chcialem wykazac ze kierujac sie podobna logika, maniana pisal ze tusk
    ma krew na rekach... co jest rownie "logiczne"

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 5. Data: 2010-05-08 12:29:43
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > kancelaria prezydenta jest odpowiedzialna za liste osob na pokladzie - a
    > wiec takze przyczynila sie do tragedii jaka miala miejsce 10 kwitnia 2010.

    Łżesz i doskonale o tym wiesz. Z prezydentem mieli lecieć dziennikarze, w
    ostatniej chwili zostali wsadzeni do Jaka, a do Tu-134 wsadzono generałów
    którzy mieli lecieć osobno.
    twój krwawy gaulaiter, donek, to zwykly morderca - wspólnik kacapa - coraz
    więcej osób to widzi i twoje oszczerstwa tego już nie odwrócą.

  • 6. Data: 2010-05-08 12:31:14
    Temat: Re: załoga żyje (2:00)
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "maniana" <g...@c...es> napisał w wiadomości

    (...)

> [...]
    > nie można było zidentyfikowac ciał pilotow (zostały zidedntyfikowane
    > praktycznie na końcu, po wielu dniach, na podstawie badań DNA).

    nie tylko ja to zauważyłem:

    Obywatel AB: Uwaga na TVP1
    Piszę trochę nie na temat, ale jestem poważnie zaniepokojony czarnym
    scenariuszem.

    W ostatnich dniach TVP1 (wiadome programy publicystyczne) oraz Wiadomości
    zaczynały przypominać polską telewizję, tzn.nie unikały pytań i informacji
    na temat katastrofy. Niestety dzisiaj 7 maja zobaczyłem, że Wiadomości to
    wilk w owczej skórze.
    Pod pozorem zainteresowania tematem puszcza w obieg informacje, które nie
    pasują do wszystkiego co słyszeliśmy i widzieliśmy do tej pory.
    Oczywiście nie powiedzieli o wysłaniu do Rosji naszej skrzynki, ale
    powtórzyli informację, którą wcześniej podała Rzeczpospolita (?!), jakoby
    bezpośrednio po katastrofie jakiś świadek zobaczył kabinę, a w niej oprócz
    czterech członków załogi (siedzących w fotelach z zapiętymi pasami) była
    jeszcze jedna osoba. Zgrabnie nawiązali do odczytu z czarnej skrzynki, gdzie
    podobno słychać głos piatej osoby. To już wiedziełem w co grają

    .

    Informacja poszła bez żadnego komentarza. Kraśko "nie zauważyłi", że
    przecież kabiny pilotów po prostu nie ma. Załogę odnaleziono jako ostatnią,
    ich ciała wróciły do kraju w przedostatnim transporcie.

    Kraśko był na lotnisku w Smoleńsku. Z innymi dziennikarzami przyleciał
    Jak-iem, chociaż poczatkowo wszyscy mieli lecieć z Panem Prezydentem. Ktoś
    (podobno Arabski) pod pozorem braku miejsc wysłał dziennikarzy innym
    samolotem. Stąd początkowo podana przez Rosjan liczba zabitych 132 osoby.
    Zaraz po katastrofie poszła wieść, że to "cudowne" darowanie życia nie było
    bezinteresowne. Czyżby to była prawda?

    Proszę wszystkich rozmawiajcie z sąsiadami i wyjaśniajcie jak próbują
    manipulować nami w róznych mediach, nawet w tych lepiej postrzeganych.
    Zaglądajcie na niepoprawni.pl i inne strony, gdzie się ludzie organizują. To
    ważne.
    Samo pisanie miłych komentarzy to mało. Wyelimunują trzech dziennikarzy,
    zablokują kilka stron i leżymy. Oni są gotowi na WSZYSTKO.

  • 7. Data: 2010-05-08 14:37:35
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    maniana pisze:
> [...]
    > twój krwawy gaulaiter, donek, to zwykly morderca - wspólnik kacapa -
    > coraz więcej osób to widzi i twoje oszczerstwa tego już nie odwrócą.

    powtarzasz te lgarstwo w mysl zasady klamstwo powtarzane 1000 razy za
    1001 bedzie brane za prawde.

    na 48h przed wylotem lista byla gotowa...

    nie glosowalem na po... ale do ciebie to nie dociera - wiec nawet gdy
    bedzie juz znana prawda to i tak ty bedziesz jechal swoje...

    "... i nikt nam nie wmowi ze biale jest biale a czarne jest czarne..."
    czy jakos tak za twoim bozyszcze jaroslawem k.

    zal mi cie maniana

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 8. Data: 2010-05-08 14:52:45
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

> [...]
    >
    > "... i nikt nam nie wmowi ze biale jest biale a czarne jest czarne..."
    > czy jakos tak za twoim bozyszcze jaroslawem k.

    Nie dyskuj z glupcem bo najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu, a potem
    pokona doswiadczeniem. Kaczynscy chca uchodzic za zwolennikow Pilsudskiego,
    a stworzyli koalicje z endeckim LPR i skrajnymi ludowcami z Samoobrony,
    ktore to identyczne ugrupowania jak te, ktore marszalek odsunal od wladzy po
    zamachu majowym.

    Leszek

  • 9. Data: 2010-05-08 15:21:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 8 May 2010 02:26:04 +0200, w <hs2cag$8tv$1@news.onet.pl>, "maniana"
    <g...@c...es> napisał(-a):

    > Ktoś tu kłamie, bo według oficjalnej wersji rozpowszechnianej do niedawna,
    > nie można było zidentyfikowac ciał pilotow (zostały zidedntyfikowane
    > praktycznie na końcu, po wielu dniach, na podstawie badań DNA).

    Przecież wszyscy wiedzą, że Tusk własnoręcznie zamordował pilotów. Jesteś
    jedyną osobą, która o tym nie wie. Wstyd.

  • 10. Data: 2010-05-08 16:12:33
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Lech Dubrowski <3...@3...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > a stworzyli koalicje z endeckim LPR i skrajnymi ludowcami z Samoobrony,
    > ktore to identyczne ugrupowania jak te, ktore marszalek odsunal od wladzy

    "polityka to sztuka kompromisu, polityka to umiejętność wyboru mniejszego
    zła, polityka to umiejętność realizacji własnego interesu poprzez
    wykorzystanie zróżnicowania interesów partnerów."

    kc