  • 1. Data: 2003-05-30 07:55:03
    Temat: [vwbankdirect] poczta
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    Wczoraj wydrukowałem świstki do założenia konta, wypełniłem,
    zaadresowałem kopertę i przykleiłem znaczek i poszedłem na pocztę na
    Szolc-Rogozińskiego w Wa-wie. Pani powiedziała, że ta moja koperta jest
    nie potrzebna, sprawdziła dane i postawiła stempel i podpis, dała także
    kopertę z nadrukowanym adresem VW i kazała wypełnić dwa druczki na
    polecony. Wypełniłem te 2 druczki i jeden z nich Pani mi oddała ze
    stempelkiem. Przełożyłem wniosek do jej koperty, Pani się zdziwiła, że
    coś jeszcze dokładam i wsunęła tam kartkę z potwierdzeniem danych a
    następnie zakleiła i dziękuję, do wiedzenia.
    Wniosek - nie wydawać na znaczek, bo wszystko idzie ich kopertą jako
    polecony
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niedźwiecki

  • 2. Data: 2003-05-30 08:20:19
    Temat: Re: [vwbankdirect] poczta
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    > Wniosek - nie wydawać na znaczek, bo wszystko idzie ich kopertą jako
    > polecony

    Ale jeśli wcześniej już posiadąło się jakiś rachunek w VWbanku, to otwarcie
    dodtakowego już chyba tak nie przebiega? Wystarczy posłać wniosek?

    Pozdrawiam
    Roebrt Wicik

  • 3. Data: 2003-05-30 08:21:17
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > Ale jeœli wczeœniej już posiadšło się jakiœ rachunek w VWbanku, to
    otwarcie
    > dodtakowego już chyba tak nie przebiega? Wystarczy posłać wniosek?

    Tak dotyczyło to 1 otwarcia.

  • 4. Data: 2003-05-30 08:33:05
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>
    napisał w wiadomości news:bb74an$b8g$1@pippin.warman.nask.pl...
    > Tak dotyczyło to 1 otwarcia.

    Ciekawe jak długo potrwa promocja 0zł za e-direct. Jeśli np. do września, to
    opłacałoby się to konto otworzyć na wakacje i mieć kartę do wypłat z
    dowolnych bankowatów np. nad morzem :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2003-05-30 09:54:44
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik"
    > Ciekawe jak długo potrwa promocja 0zł za e-direct. Jeśli np. do września,
    > opłacałoby się to konto otworzyć na wakacje i mieć kartę do wypłat z
    > dowolnych bankowatów np. nad morzem :-))

    nie "dowolnych"wyplat, tylko od 400 zl
    a oplacac sie moze rowniez ze wzgledu na promocje (nagrody)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-05-30 09:58:23
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    > Ciekawe jak długo potrwa promocja 0zł za e-direct. Jeśli np. do września,
    > opłacałoby się to konto otworzyć na wakacje i mieć kartę do wypłat z
    > dowolnych bankowatów np. nad morzem :-))

    a skad wiadomo, ze to promocja? i to o ograniczonym czasie trwania?
    Tabela prowizji i oplat przewiduje to jako normalna stawke od 01.06.2003?

    Marcin

  • 7. Data: 2003-05-30 10:17:46
    Od: "azghar" <a...@p...onet.pl>

    To nie jest promocja. Z informacji prasowych potwierdzonych na infolinii
    jest to zmiana w TOiP i tak już zostanie....

  • 8. Data: 2003-05-30 10:37:22
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "azghar" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > To nie jest promocja. Z informacji prasowych potwierdzonych na infolinii
    > jest to zmiana w TOiP i tak już zostanie....

    To super :)

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 9. Data: 2003-05-30 16:36:04
    Od: "Tomcio" <t...@p...onet.pl>

    --

    Jak ja zakładałem konto jakiś rok temu, to straciłem sporo czasu i
    nerwów. Poszedłem na jedną z głównych poczt w Kielcach na ulicy
    Sienkiewicza. Oczywiście miałem wszystko wydrukowane i wypełnione jak
    trzeba, tylko, że niestety pani w okienku nie wiedziała w ogóle o co mi
    chodzi. Chyba VW kojarzył jej się bardziej z samochodem i powiedziała, że
    oni się tym nie zajmują. Poprosiłem o kontakt z jakimś przełożonym. Oj długo
    to trwało, pani poszła kontaktowała się z jakimiś innymi paniami, w końcu po
    długim czekaniu przyszła jakaś troszkę bardziej zorientowana, ale niestety
    też nie do końca, a poza tym dość niesympatyczna, ale to chyba normalne na
    poczcie.
    W ogóle ja zawsze trafiam na poczcie na same niesympatyczne, zmęczone
    życiem i ogólnie odęte osoby w okienkach. Pracują tam chyba ludzie z
    minionej epoki, ale cóż zrobić.
    Z konta jestem zadowolony. Nie maiłem tokena do tej pory. Przelewy
    przez telefon działają OK, choć trzeba pamiętać gdzie idzie dany przelew.
    Serwis telefoniczny jest dość mało wygodny jak dla mnie, ale można się
    przyzwyczaić.
    pozdrawiam,

    Tomasz Trela