  • 1. Data: 2003-05-30 07:01:57
    Temat: 0zł za e-direct - czy jest tu jakaś mina?
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Witam i cytuję ze strony VWBank

    "UWAGA! Od 1 czerwca 2003 r. nowi klienci i dotychczasowi użytkownicy Konta
    e-direct w Volkswagen Bank direct będą zwolnieni z miesięcznych opłat za
    prowadzenie rachunku
    w pakiecie Standard."

    Czyli cały ten pakiet mogę mieć za darmo? A może jest tu jakiś kruczek :-)

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 2. Data: 2003-05-30 07:10:07
    Temat: Re: 0zł za e-direct - czy jest tu jakaś mina?
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > Czyli cały ten pakiet mogę mieć za darmo? A może jest tu jakiś kruczek
    :-)
    Nie ma.
    Było o tym na grupie

  • 3. Data: 2003-05-30 07:49:26
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>
    napisał w wiadomości news:bb705a$8lk$1@pippin.warman.nask.pl...
    > :-)
    > Nie ma.
    > Było o tym na grupie

    Przepraszam, ale w ferworze walki jakoś umknęła mi ta promocja :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2003-05-31 12:10:58
    Od: m...@p...onet.pl

    Zastanawiam się czy token nie może być ukrytym kruczkiem. Piszą, że jak się go
    nie zwróci im to kasują opłatę.
    Z tego co wiem token jest ważny przez 3 lata. Czy co 3 lata powinnem ten gadźet
    im odsyłać? Wtedy oni przysyłają nowy za opłatą? Jak to z tym jest? Czy może za
    bardzo szukam dziury w całym?

  • 5. Data: 2003-05-31 22:04:09
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]

    Chodzi zapewne o zwrócenie lub nie przy dyspozycji zamykania rachunku
    lub na żądanie banku.

    Jak odeślesz, to opłaty nie pobiorą bo nie mają podstaw. A za nowy
    skasują lub nie, w zależności od aktualnego cennika.
    Wynika z tego, że tokena lepiej nie gubić :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl