  • 1. Data: 2013-08-07 12:07:09
    Temat: uznanie na KK a jej spłata
    Od: AdIk <a...@x...pl>

    Szanowni Grupowicze - czy ktoś się orientuje czy uznanie na KK jest
    traktowane przez Synka (lub innych) jako spłata zadłużenia?

    Przykładowo:
    15.07 mam na wyciągu do spłaty -5k PLN
    22.07 na rachunek karty dostaję uznanie +2k PLN
    11.08 konczy sie 'grade period' - mam spłacić -3k czy -5k PLN?

    Pzdr,
    AdIk

  • 2. Data: 2013-08-07 12:15:39
    Temat: Re: uznanie na KK a jej spłata
    Od: AdIk <a...@x...pl>

    W dniu 2013-08-07 12:07, AdIk pisze:
> [...]
    > 22.07 na rachunek karty dostaję uznanie +2k PLN
    > 11.08 konczy sie 'grade period' - mam spłacić -3k czy -5k PLN?

    Sam sobie odpowiem :) / z regulaminu Synka:
    "Zwrot na Rachunek karty powoduje zmniejszenie bieżącego zadłużenia, nie
    pomniejsza jednak wartości kwoty minimalnej oraz kwoty całkowitego
    zadłużenia do spłaty."

    Pzdr,
    AdIk

  • 3. Data: 2013-08-07 12:16:56
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "AdIk" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > 22.07 na rachunek karty dostaję uznanie +2k PLN
    > 11.08 konczy sie 'grade period' - mam spłacić -3k czy -5k PLN?

    Co do zasady uznanie z terminala nie jest traktowane jako spłata zadłużenia
    (o ile nie powoduje, że zadłużenie spada do zera, a są także takie
    ewenementy (Bank BPH), że wtedy także niekoniecznie).

    KK Synca nie posiadam, ale jeśli uznanie jest już zaksięgowane da się to
    zapewne ustalić w systemie transakcyjnym czy kwota spłaty
    minimalnej/całkowitej została pomniejszona o kwotę uznania.

  • 4. Data: 2013-08-07 12:45:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "AdIk" ktt6np$kjt$...@n...dialog.net.pl

    > "Zwrot na Rachunek karty powoduje zmniejszenie bieżącego zadłużenia, nie pomniejsza
    jednak wartości kwoty minimalnej oraz kwoty
    > całkowitego zadłużenia do spłaty."

    Całkowitą musi pomniejszyć.

    -=-

    Co do pytania -- w Sygmie nie dogadałem się i uznałem, że
    muszę spłacić tyle, ile jest na wyciągu, co przeciągnęło
    termin wypowiedzenia umowy o kartę o około 2 miesiące.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-08-07 12:58:36
    Od: AdIk <a...@x...pl>

    W dniu 2013-08-07 12:16, MarekZ pisze:
    > KK Synca nie posiadam, ale jeśli uznanie jest już zaksięgowane da się to
    > zapewne ustalić w systemie transakcyjnym czy kwota spłaty
    > minimalnej/całkowitej została pomniejszona o kwotę uznania.

    No właśnie nie pomiejszyła, ale miałem wątpliwość gdyż w mBąku kiedyś
    tak było :) No nic, damy radę :)

  • 6. Data: 2013-08-07 13:02:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Sam sobie odpowiem :) / z regulaminu Synka:
    >"Zwrot na Rachunek karty powoduje zmniejszenie bieżącego zadłużenia,
    >nie pomniejsza jednak wartości kwoty minimalnej oraz kwoty
    >całkowitego zadłużenia do spłaty."

    A to przepraszam - nie rozumiem.
    To uznanie czego sie tyczy ?
    I co - jak im wplacisz 5k, to zostanie na rachunku karty 2k, do
    odzyskania w nastepnym miesiacu ?

    Bo tak w ogolnym i normalnym przypadku moze byc tak :
    - miedzy 15.05 a 14.06 wydales 2000
    - 15.06 wystawili podsumowanie 2000 z teminem platnosci 11.07
    - miedzy 15.06 a 14.07 wydales 5000
    - 15.07 wystawili podsumowanie wydatkow - 5000 z terminem platnosci
    11.08
    - 22.07 przelales im 2000 - oni to nazywaja "uznanie" ale to splaca
    tylko poprzednie wydatki.

    I tu zrozumiale ze 5000 nalezy jeszcze zaplacic, plus odsetki za
    spozniona platnosc tych 2000.

    Ale jesli to uznanie dotyczy czegos innego, to i rachunki inne.

    J.