  • 1. Data: 2005-04-10 11:55:14
    Temat: us a fundusz inwestycyjny
    Od: blackue <b...@p...onet.pl>

    witam
    jak wiadomo fundusze inwestycyjne tez sa opodatkowane od zyskow (19%). z
    tego co wiem to fundusz placi ten podatek (ja dostaje mniej pieniedzy o
    te 19% zarobione).
    pytanie czy musze jeszcze zglaszac do urzedu skarbowego, to iz zarobilem
    (bo tak chyba jest w przypadku gieldy).

    pozdrowienia
    wojtek

  • 2. Data: 2005-04-10 12:27:49
    Temat: Re: us a fundusz inwestycyjny
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    blackue <b...@p...onet.pl> wrote:
    > pytanie czy musze jeszcze zglaszac do urzedu skarbowego, to iz
    > zarobilem (bo tak chyba jest w przypadku gieldy).

    Nie. Fundusz tak jak bank odprowadzi za ciebie.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || http://PRnews.pl
    Zadbaj o swoje pieniadze!